Zbiórka Zbiórka na kolejne C&C BBQ. - miniaturka zdjęcia

Zbiórka na kolejne C&C BBQ.

Rafał Morgała - awatar

Rafał Morgała

Organizator zbiórki

Ave KozaNutria 😈🤘


Jest sprawa. Długo rozmyślałem nad tym czy organizować kolejną edycję Custom And Classic Barbecue. Lub jeżeli organizować to w jakiej formie w tym roku to zrobić. 

2 lata temu po deficycie budżetowym zrobiliście zrzutkę na manko po imprezowe za co wam kolejny raz po stokroć dziękuje. Kilka osób za moimi plecami stwierdziło ze kupiłem Pontiaca z tej waszej zrzutki bo pickupem nadal jeździłem i parkowałem nim nawet często nadal na swoim podwórku, ciężko by było nim nie jeździć gdyż sprzedałem go na Tartak w którym pracowałem. To pewnie dlatego powstały fałszywe ploty hehe, pozdrawiam nieszczerych ludzi serdecznie. Ale to już inny temat. W ubiegłym roku też był taki sam minus, ci którzy byli ba imprezie widzieli frekwencję i nie trudno się było domyślić jaki to miało skutek. Serdeczne dzięki tym którzy pożyczyli mi kasy w ubiegłym roku by spłacić dług poimprezowy. Tym razem część kasy z sprzedaży Pontiaca pokryło ten minus. Jestem narazie bez fury ale poradzę se z tym i niebawem pewnie coś kupimy z Kasią. Ale nie to chciałem tu poruszyć. 


Przeprowadziłem się pół roku temu do Wrocławia i mimo że myślałem ze nie wpłynie to na to by nadal organizować BBQ w Jejkowicach to jednak realia są inne. Głównie przez to ze nie chce obciążać kolejny rok tym tematem moich rodziców oraz rodzeństwa którzy przez ostatnie 5 lat niesamowicie mnie wspierali i pomagali zorganizować to przedsięwzięcie. Z racji tego podjąłem decyzje że impreza zostanie zorganizowana bliżej Wrocławia. Będzie to prawdopodobnie na zielonym terenie tuż za Muzeum Motoryzacji w zamku Topacz. Jest to teren zamku bezpośrednio z nim połączony. Będzie zacisze, ogromne pole namiotowe oraz dla każdego uczestnika możliwość zwiedzenia muzeum które ma wiele ciekawych egzemplarzy z klimatu i nie tylko. Ważne tylko by imprezować na terenie który będzie wyznaczony pod impreze, bezpośrednio pod zamkiem nie imprezujemy i nie palimy żadnych gum. Z racji tego że jedna osoba z moich znajomych jest tam kierownikiem to temat wyjdzie atrakcyjnie budżetowo pod względem wynajmu terenu, innymi słowy to co płaciłem za koszenie i wywóz trawy z mojej posesji to będzie przeznaczone na wynajem terenu pod impreze. Nie zdziwcie się tylko gdy znów zobaczycie mojego Rama na tej imprezie gdyż obecnym właścicielem tego pojazdu jest wspomniany wyżej mój znajomy który jest kierownikiem w tym muzeum. Nie snujcie więc wtedy kolejnych teorii o tym że kiedyś jak kolwiek kogoś wyruchałem na kase. 

Niestety wyscigi Dirt Drag są narazie pod znakiem zapytania, jesli będzie możliwość to napewno się odbędą gdyż w ubiegłym roku była to świetna zabawa. 


Wiem że wiele osób chce kontynuacji tej imprezy, ja zresztą też. Więc odbędzie się ona w troszkę innej kategorii organizacji niż w poprzednich latach. Nie chce by znów były tak ogromne straty, więc w tym roku robimy od lutego do końca czerwca zrzutkę na portalu pomagam.pl która ma na celu zebranie budżetu przed imprezą. Myśle że wpłata 100zl od osoby to minimum by można coś rozsądnie zorganizować. Wiem że są osoby które z miłą chęcią wpłacą dużo większe kwoty więc również Wpłacajcie je przez pomagam.pl, jeżeli ktoś chce zasponsorować impreze w zamian za jakąś reklamę lub dla własnej satysfakcji to gorąco zapraszam do kontaktu lub bezpośrednich wpłat na pomagam.pl...

Zrzutka będzie trwać do ostatniego dnia czerwca 2019, i od uzbieranej kwoty będzie zależeć poziom organizacji w tym roku. Gdyż niestety ale wszystko rozbija się o duże kwoty jeżeli miało by być na tym samym poziomie co rok temu. Jeżeli uzbieramy 5000zl to robimy ognisko i muzę z radia tylko, a jeżeli kwota będzie większa to dołożę wszelkich starań jak co roku by spożytkować dobrze kasę i być może pomyślimy o jakiejś kapeli live a nie tylko o muzyce z playbacku.


Realia są takie że impreza na poziomie z przed roku to 30-35 tysięcy złotych. Czyli zaledwie 300 osób po 100zl. Myśle ze można to osiągnąć, więc zapraszajcie też swoich znajomych. Wiem że ciężko przewidzieć czy się pojawicie w tak odległym terminie ale jest to jedyny sposób bym podjął się organizowania tegorocznego BBQ. Wszystko zatem w waszych rękach i rękach sponsorów.


Termin jeszcze nie ustalony na 100% ale raczej będzie to 13-15 września. Potwierdzę termin niebawem.

Zapraszam do rozmowy pod postem. Wszystkie sugestie z chęcią rozważę. 


Obojętne mi to czy będzie nas 50 czy 200,  i tak będzie fajnie. Zresztą jak zawsze 🤘😈


Dla spóźnialskich, czyli dla tych którzy zdecydują się przyjechać w dniu imprezy nie wpłacając wcześniej kasy przez zrzutkę będzie możliwość wjazdu za 200zl  od osoby na cały weekend. Nie będzie wejściówek jednodniowych, dwugodzinnych czy tak bardzo popularnych piętnastominutowek za darmo. Impreza jest dla nas a nie dla miejscowych piwopochlaniaczy. 


Wpłacając kase przez Pomagam.pl wpisujcie w komentarzu lub w wiadomości prywatnej swoje imiona i nazwiska oraz adres. Wejściówki będą rozesłane miesiąc przed imprezą. 

Dzięki za uwagę i Pozdro 4 All 😎

Wybierz kwotę

20
50
100
200
1 000
Inna
Rafał Morgała - awatar

Rafał Morgała

Organizator zbiórki

Wpłaty - 7

Jarek Krawczyk - awatar
100
Jarek Krawczyk
Marcin Obara - awatar
333
Marcin Obara
Anonimowy Darczyńca - awatar
200
Anonimowy Darczyńca
Anonimowy Darczyńca - awatar
400
Anonimowy Darczyńca
Anonimowy Darczyńca - awatar
100
Anonimowy Darczyńca
Łukasz B. - awatar
100
Łukasz B.
Rafał Morgała - awatar
100
Rafał Morgała

Uważasz, że ta zbiórka zawiera niedozwolone treści ? Napisz do nas

Jak to działa?

1

Stwórz zbiórkę

Podaj kwotę, uzupełnij opis, gotowe!

2

Udostępnij

Zapraszaj do wsparcia zbiórki.

3

Zbierz pieniądze

Wykorzystaj najlepsze narzędzie w sieci.

Pomagam.pl wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej

Zamknij