Na pomoc psom - bądź kompanem!

Zbiórka

We wrześniu ruszyła kampania Dopasowani Kompani Fundacji „Zwierzęca Polana". Wymyśliliśmy ją aby pokazywać ludziom jak ważne jest dobranie psa do człowieka i człowieka do psa. Takiej kampanii jeszcze w Polsce nie było. Wsparło nas bardzo wiele osób publicznych m.in Piotr Stramowski, Anita Sokołowska, Mirosław Zbrojewicz, które pro bono wystąpiły w naszej kampanii. Wsparły nas tez media, które w ramach OPP puszczały nasze spoty, gościły nas na swojej antenie. To bardzo pozytywne działania niosące fantastyczną energię. Jednak jest i druga strona medalu a jej ogromu zupełnie się nie spodziewaliśmy. W fundacji zaczęły urywać się telefony a skrzynki mailowe zapychać. Pod nasza opiekę trafiło nagle dodatkowe 70 psów. 


 Przecież nie mogliśmy ich zostawić. Nasze finanse topnieją jak śnieg na wiosnę dlatego potrzebujemy pomocy i organizujemy zbiórkę. Poniżej zamieszczamy spoty i layouty, które promują Dopasowanych Kompanów. Zobaczcie ile udało się zrobić dzięki temu, że w ludziach jest tyle pierwiastków dobra.


Liczymy na Wasze wsparcie!


Poniżej informacja prasowa kampanii Dopasowani Kompani oraz spoty, które udało nam się nagrać dzięki pomocy bardzo wielu osób: 


Informacja prasowa


PIERWSZA W POLSCE KAMPANIA SPOŁECZNA PROMUJĄCA ODPOWIEDZIALNĄ


ADOPCJĘ DOROSŁYCH PSÓW


Z początkiem września ruszyła kampania Fundacji Zwierzęca Polana pod hasłem


„Dopasowani Kompani”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem bezrefleksyjnej


adopcji dorosłych psów i promowanie świadomej decyzji w tym zakresie w oparciu o


dopasowanie charakterologiczne właścicieli i pupili.


Liczba bezdomnych psów rośnie w Polsce z roku na rok. Szacuje się, że na dzień dzisiejszy


w schroniskach przebywa ich 100 tysięcy. Kolejne 400 tysięcy jest pod opieką fundacji


działających na terenie naszego kraju. Adopcje głównie dotyczą psów młodych, a podstawą


wyboru zwierzęcia są najczęściej czynniki czysto subiektywne, jak na przykład uroczy


wygląd. Niestety, wiele takich adopcji z powodu niedopasowania charakterów, stylu życia itd.


kończy się powrotem psa do schroniska.


Kampania i fundacja powstały i działają po to, aby ludzie zrozumieli, że od ich decyzji zależy


czyjeś życie i szczęście lub jego brak. Psy przystosowały się do życia u boku człowieka,


chcemy aby ludzie zrozumieli że zwierzęta czują zarówno radość jak i strach, ból, frustrację.


To jak wybierzemy sobie psa ma wpływ na to, co on będzie czuł całe swoje życie- informuje


Aleksandra Grynczewska – założycielka Fundacji Zwierzęca Polana.


Cel, jaki postawiła przed sobą Fundacja Zwierzęca Polana to pomoc w dopasowaniu jak


największej liczby bezdomnych dorosłych psów do idealnych dla nich rodzin czy właścicieli.


Adopcja jest szansą na znalezienie „psiej połowy” na całe życie. Dobrze dopasowany do


ludzi pies może stać się idealnym przyjacielem dla dzieci, towarzyszem, dzięki któremu starsi


ludzie będą bardziej aktywni, a biegacz nie będzie czuł się samotny podczas swojego


treningu… Tak idealne dopasowanie jest możliwe dzięki Fundacji, która w ciągu 4 lat swojej


działalności przeprowadziła ok. 700 adopcji i która wie wszystko o swoich podopiecznych.


Charaktery i potrzeby psów są dokładnie analizowane poprzez wywiady środowiskowe i


behawioralne obserwacje zwierząt w domach tymczasowych.


Na potrzeby kampanii stworzono 3 spoty reklamowe, które – co niezwykłe w kampaniach


społecznych na temat bezdomnych psów – w lekki, humorystyczny sposób pokazują


konsekwencje niedopasowania psa i człowieka.


https://www.youtube.com/watch?v=kMU1IWnTuUg


https://www.youtube.com/watch?v=6y-lfdGCoW0


https://www.youtube.com/watch?v=q9coFFwFp4Q


W spotach w role właścicieli psów wcielili się znani aktorzy: Anita Sokołowska, Mirosław


Zbrojewicz i Piotr Stramowski. Stworzone przez nich postacie celowo odbiegają od ich


aktorskich wizerunków, i stoją w opozycji do sympatycznych charakterów czworonogów.


Rolę psów celowo zagrały psie lalki, będące awatarami prawdziwych, czekających na


adopcję psów z Fundacji. Dzięki temu, mimo powagi tematu, udało się nadać całości


wyrazisty, lekki ton, a prawdziwym psom z Fundacji (które już dużo przeszły w swoim życiu)


został oszczędzony stres związany z pracą na planie filmowym.


Lalki użyte podczas kręcenia filmów pojawiają się jako symbole kampanii również w


specjalnych materiałach edukacyjnych i w akcjach dodatkowych.


Oprócz aktorów grających w reklamach TV, w kampanii bierze udział  również wiele znanych


osób z różnych sfer życia publicznego. Ich wizerunki pojawiają się w edukacyjnych


materiałach video, reklamach radiowych, na nośnikach outdoor, jak również w działaniach


teaserowych w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstała także


kampania banerowa, a wszystkie działania kierują odbiorców na specjalną stronę


www.dopasowanikompani.pl, gdzie można zapoznać się z tematyką akcji oraz poznać


konkretne psy i rozpocząć proces dopasowanej adopcji.


Kampanię wspierają:


Karolina Korwin Piotrowska / dziennikarka


Julia Pogrebińska / aktorka


Anita Sokołowska / aktorka


Iza Miko / aktorka


Mirosław Zbrojewicz / aktor


Piotr Stramowski / aktor


Wojciech Włodarczyk / siatkarz


Karol Bedorf /mistrz MMA


Tomasz Torres / muzyk Afromental


Kamil Pawelski / blog modowy Ekskluzywny Menel


Katarzyna Warnke/ aktorka


Krystyna Czubówna – nagrała spoty radiowe


Kampanię zrealizowali:


Reżyser - Tadeusz Sliwa


As. Reżysera - Michał Marzec


Reżyser obrazu - Marek Rajca


Scenograf - Wojtek Zogała


Produkcja – Adam Dąbkowski/ Chimney Poland


Postprodukcja filmów – Chimney Poland


Fotograf -Tomasz Kordek


Postprodukcja zdjęć- Krzysztof Radzikowski/ Plupart


Fryzjer/ makijażysta- Marzena Furmanek, Sławek Oszajca


Stylizacja / Kostiumy - Monika Rybakiewicz


Producent wykonawczy - Anna Skała /Purple Talents


Patronat objęli: Onet, AMC Networks, Multikino, Kino Polska i Nowy Marketing.


Więcej informacji:


***


Informacje o Fundacji Zwierzęca Polana

www.fundacjazwierzecapolana.org

Wpłaty - 4

  • Avatar Beata Wrona
    50
    Beata Wrona
  • Avatar Kamila Norek
    50
    Kamila Norek
  • Avatar Anonimowy Darczyńca
    20
    Anonimowy Darczyńca
  • Avatar Julia Pogrebińska
    20
    Julia Pogrebińska

Uważasz, że ta zbiórka zawiera niedozwolone treści ? Napisz do nas

Jak to działa?

1

Stwórz zbiórkę

Podaj kwotę, uzupełnij opis, gotowe !

2

Udostępnij

Zapraszaj do wsparcia zbiórki.

3

Zbierz pieniądze

Wykorzystaj najlepsze narzędzie w sieci.

Pomagam.pl wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej

Obróc, aby zobaczyć stronę