MediHealth+ to nowy produkt technologiczny w grupie produktów spersonalizowanych i zostały stworzona specjalnie z myślą o :
osobach dorosłych, które z racji prowadzonego trybu życia (np. dużo aktywności w plenerze) lub stanu zdrowia
(cukrzyca, alzheimer, nadciśnienie, silna alergia itp.) mogą znaleźć się w sytuacji, kiedy zajdzie potrzeba szybkiego
udzielenia pomocy. Opaski zalecane są również w przypadku używania urządzeń medycznych takich jak
rozrusznik serca. Informacje zawarte na opasce mogą pomóc uratować życie lub zdrowie.
Wówczas dane wygenerowane w opasce są w stanie odpowiednio nakierować np. ratowników medycznych, przechodni na ulicy.
Z drugiej strony pozwalają na szybki kontakt z osobami bliskimi, których numery znajdują się w opasce.
Na opaskach MediHealth+ programujemy wszelkie informacje takie jak :
-imię, grupę krwi, choroby ,
- stałe leki ,
- instrukcja udzielenia pierwszej pomocy CUKRZYKOM ,
- telefon lub inny kontakt do najbliższych osób, adres,
- podstawowe informacje medyczne, pesel lub numer ubezpieczenia w przypadku wyjazdów zagranicznych.
Dla służb ratowniczych
Każdą opaskę odczytać będzie można dzięki technologii NFC wbudowaną w każdym smartfonie, dlatego czas reakcji na pierwszą pomoc jest o wiele szybsza , dzięki zapisanym danym w opasce MediHealth+.
Dane zapisane na nośnikach pamięci czyli bransoletkach służą jako wskazówki dla służb ratowniczych i medycznych w przypadku zaistnienia krytycznej sytuacji ratowania życia i zdrowia właściciela. Opaski posiadać będą spersalizowane logo służące do możliwości zidentyfikowania technologii zbliżeniowej.
Celem naszego pierwszego w Polsce nowoczesnego projektu jest zdobycie rynku poprzez pełne wprowadzenie, dostosowanie przychodni do sprzedaży opasek Medihealth+, by każdy pacjent oraz osoba zainteresowana mogła zakupić opaskę w celu łatwiejszego kontaktu z osobą poszkodowaną poprzez zbliżenie telefonu z włączoną funkcją Near Field Communication (NFC), funkcję tę posiada 80 % telefonów komórkowych wyprodukowanych po 2018 roku.
Dzięki naszym opaskom możemy przyśpieszyć czas reakcji na pomoc osobie poszkodowanej dowiadując się poprzez dane zapisane na nośniku RFID o:
- danych osoby poszkodowanej,
- zażywanych lekach,
- chorobie, uczuleniach, alergiach,
- dane kontaktowe do osoby najbliższej osobie poszkodowanej.
Opaska również posiada instrukcję w udzieleniu pierwszej pomocy przez posiadaną chorobę bądź czynnikami z nią związaną czyli chorobami współistniejącymi,
Dzięki tym oto danym zapisanym na opasce jesteśmy w stanie reagować szybciej na udzielenie pierwszej pomocy.
Dzięki szerokiemu pojęciu opaski zbliżeniowej jesteśmy w stanie podnieść poziom cyfryzacji w Polsce, oferując opaski MediHealth+ w szpitalach, przychodniach, klinikach oraz innych placówkach medycznych, w których regularnie spotkać możemy pacjentów ze zdiagnozowanymi chorobami oraz także osoby, które uczęszczają do placówek w celu np: rehabilitacji , czy osoby potrzebujące opieki medycznej z każdej innej perspektywy.
Celem społecznym jest:
- aktywizacja społeczeństwa do poprawy jakości bezpieczeństwa zdrowia,
- aktywna organizacja struktury społeczeństwa w celu udzielania pierwszej pomocy,
- zwiększenie aktywności społeczeństwa w celu pomagania i zapobiegania wypadkom doprowadzającym do np. : zgonów, czy ciężkich chorób spowodowanych brakiem udzielenia pierwszej pomocy osobie poszkodowanej.
- nabycie, podniesienie umiejętności odczytywania technologii zbliżeniowej Near Field Communication,
- wzmocnienie społeczeństwa z najbliższego otoczenia poprzez ujednolicenie i upowszechnienie standardu funkcjonowania technologii zbliżeniowej NFC.
W ramach projektu, którego główny cel stanowi integracja społeczna i zwiększenie aktywności w udzielaniu pomocy osobom potrzebującym w nagłych przypadkach w celu ratowania życia lub zdrowia ,,MediHealth+ opaska ratująca życie‘’, oraz szkolenia jak i doradztwo w dostosowaniu placówek medycznych do użytkowania i sprzedaży opasek.
Projekt będzie obejmował opracowywanie i wdrażanie, a także stałą realizację różnego typu quizów, konkursów, programów czy audycji, związanych z MediHealth+, standardach w przestrzeni wymiany myśli i informacji, wolności słowa, nauki i swobody działalności medycznej, społecznej i gospodarczej, ale także w organizowaniu się obywateli, ich prawach i obowiązkach, jak i o przesłankach i formach realizacji dobra wspólnego przy zachowaniu interesu publicznego jakim jest ratowanie życia oraz zdrowia, uwzględniając interes społeczny.
Optymalny okres realizacji Projektu to około trzy lata, a w pierwszym etapie w 2022 roku zostałby ukierunkowany głównie na przygotowanie społeczeństwa do użytkowania, a następnie jego poszerzenie poprzez dalszą naukę i chęci. Tak tworzona baza obiektów oferujących produkt ratujący życie lub zdrowie (inaczej baza wiedzy o nas i naszym otoczeniu, produkcie w swoim mieście, powiecie, województwie, w Polsce, na przykład: opaski MediHealth+ powinny być narzędziem ułatwiającym ratowanie życia lub zdrowia w miarę powszechnego udostępniania wiedzy o tym, jak kształtują się w naszym kraju warunki życia, czy jak dystrybuowane są one w obiektach medycznych poprzez statystyki. Ponadto upowszechniana byłaby wiedza o naszej opasce, jej obsłudze, działaniu oraz rezultatach poprzez wywiady z osobami które otrzymały pomoc, dzięki noszonej opasce MediHealth+, a więc zapewniająca rzetelne, świadome rozpowszechnianie i korzystanie z tego typu produktu technologicznego.
Projekt oraz produkty MediHealth+ skierowane są do wszystkich grup wiekowych - zarówno dorosłych, jak i dzieci. Mieszkańcy będą informowani o zakresie projektu i jego celach, otrzymując przy tym jasną i czytelną informację o finansowaniu realizacji Projektu w ramach udzielenia wsparcia.
Główną informacją, którą ma przekazać kampania informacyjno-promocyjna skierowana do Mieszkańców jest to, jak istotne są inwestycje związane z projektem oraz to, jak ich realizacja pozytywnie oddziałuje na chęć pomagania innym w potrzebie. Creative Connection Solution wraz z przedstawicielami wspomagającymi ten projekt dzięki promocji będą móogli pokazać pozytywne aspekty inwestycji i poinformować, że jest ona przeprowadzana zgodnie z wymogami stawianymi dla inwestycji.
Dzięki temu mieszkańcy i osoby zainteresowane losem innych będą mieli pewność, że inwestycja przyczyni się do utrzymania walorów regionu i pozytywnie wpłynie na stan obszarów w dziedzinie medycyny.
Drugą grupą docelową będą pracownicy Urzędy Gminy i Miasta, pracownicy i nauczyciele szkół objętych projektem. Będą oni na bieżąco informowani o projekcie oraz jego zakresie i postępach w realizacji tak, aby mogli przekazywać swoim pracownikom oraz uczniom opaski MediHealth+.
Wszystkie podejmowane w ramach projektu pt. ,,MediHealth+” działania promocyjno-informacyjne będą potwierdzać otrzymaną pomoc i wskazywać na jej źródło(kto finansuje tego typu działania ) Fakt dofinansowania projektu ze źródeł sponsora podkreślany będzie na każdym etapie jego realizacji, poprzez umieszczenie odpowiednich znaczeń (logotypów, wymaganych sformułowań), według wytycznych oraz zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie. Odpowiednie oznaczenia będą zamieszczane na wszystkich dokumentach związanych z realizacją projektu (korespondencja prowadzona w sprawach projektu,
umowy z wykonawcami oraz dokumentacje przetargowe, jak i inne z tym związane), oraz na każdym materiale informacyjno-promocyjnym (broszury/ulotki, gadżety, materiały szkoleniowe, artykuły/ ogłoszenia w gazetach).
Oznaczone zostaną także wszystkie sprzęty zakupione w ramach realizacji projektu, jak również termomodernizowanie miejsca, w których dostarczane będą opaski MediHealth+. Informacja o źródle finansowania przekazywana będzie podczas organizowanych konferencji oraz w trakcie spotkań z grupami odbiorców odpowiednich szczebli.
Beneficjent wsparcia finansowego dołoży wszelkich starań, aby wszyscy uczestnicy projektu mieli świadomość, iż działania, w których biorą udział dofinansowane zostały w ramach projektu. Dzięki takiemu podejściu wszystkim osobom będącym odbiorcami i uczestnikami działań promocyjnych, nie tylko zaprezentowany zostanie sam projekt, ale także rola, jaką w jego realizacji odegrał sponsor.
Ważnym celem podejmowanych działań promocyjno-informacyjnych będzie również zapewnienie informacji o możliwości dostarczenia w budynkach użyteczności publicznej, tak aby przełożyło się to na promowanie tego typu inwestycji i w konsekwencji miało pozytywny wpływ na społeczeństwo w celu wprowadzenia ich w interakcje z technologią.
Realizowane działania w zakresie promocji i informacji przyczynią się do zwiększenie wiedzy społeczeństwa na temat projektu oraz możliwości zredukowania obojętności oraz zwiększenie umiejętności reagowania, upowszechniania wiedzy na temat wsparcia z projektu, prezentacji rezultatów na zasadzie promocji, dobrych praktyk oraz podnoszenia wiedzy i kompetencji osób zaangażowanych w proces zarządzania, promocji i informowania na temat realizacji Projektu.
Potrzebujemy na produkcję oraz dalsze wdrożenie naszych produktów, pakiety sponsorskie możecie otrzymać Państwo na email , zapraszamy do kontaktu
Załóż darmową zbiórkę pieniędzy dla siebie, swoich bliskich lub potrzebujących!