Zbiórka Zostań współtwórcą gry GamedecPC - miniaturka zdjęcia

Zostań współtwórcą gry GamedecPC Jak założyć taką zbiórkę?

Zbiórka Zostań współtwórcą gry GamedecPC - zdjęcie główne

Zostań współtwórcą gry GamedecPC

36 zł  z 200 000 zł (Cel)
Wpłaciły 3 osoby
Wpłać terazUdostępnij
 
Piotr Host - awatar

Piotr Host

Organizator zbiórki

O co chodzi?

Zbiórka pozwoli stworzyć, a właściwie przyspieszy stworzenie gierczanej adaptacji powieści "Gamedec: Granica Rzeczywistości", pierwszego tomu cyklu powieści o Torkilu Aymorze  autorstwa Marcina Przybyłka (więcej o książce i autorze poniżej). Pomysł stworzenia gry istnieje już ładnych kilka lat jednak dopiero teraz jego realizacja jest tak realna.

Nazywam się Piotr Tyc i jestem programistą z wieloletnim doświadczeniem. W wieku lat 13 przeczytałem ww. powieść i zapragnąłem stworzyć grę na jej podstawie odwzorowując fabułę w stosunku 1:1. Od tego również momentu zacząłem uczyć się wszystkiego co do realizacji tego celu niezbędne. W ciągu kilku ostatnich miesięcy udało się zebrać grupę osób, którym przyświecał właśnie ten cel i stworzyć studio Future Entertainment Games z siedzibą w Sosnowcu w woj. Śląskim.

Prace trwają już pewien czas aczkolwiek bez budżetu ciężko jest wygospodarować wystarczającą ilość czasu.

Kilka słów o grze:

Z założenia jest to gra akcji FPP/TPP opowiadająca historię tytułowego Gamedec'a Torkila Aymora. Tak jak i oryginalna powieść "Gamedec: Granica rzeczywistości", która jest zbiorem 12 opowiadań również gra jest podzielona na 12 rozdziałów opowiadający osobne historie mające na celu przedstawić uniwersum jak i postaci. Również w zgodzie z sagą w dalszej kolejności powstaną 4 kolejne gry opowiadające kolejno historie zawarte w tomach:

"Gamedec: Sprzedawcy Lokomotyw"

"Gamedec: Zabaweczki Błyski"

"Gamedec: Zabaweczki Sztorm"

"Gamedec: Czas Silnych Istot" Cześci 1 i 2

"Gamedec: Obrazki z Imperium" Części 1 i 2

Dzięki współpracy z panem Przybyłkiem przedstawimy historię ożywiając samą prozę dzięki czemu gracz będzie mógł przeżyć wszelkie wydarzenia z powieści.

Po więcej informacji na temat powieści i ich autora zapraszamy na:

http://www.gamedeczone.com/index.php

Technologia:

Korzystamy z rozwiązań graficznych Nvidia Iray, które wspomagały tworzenie takich animacji jak np.: Iron Man w każdej części tego kinowego hitu. Sama gra powstaje w oparciu o jeden z najpopularniejszych i najwydajniejszych silników graficznych czyli Unreal Engine.

Jesteśmy małą acz prężną ekipą. Zespół liczy 10 osób a każde z nas jest grafikiem/programistą/level designerem/scenarzystą/producentem/project menagerem/kompozytorem/muzykiem ;)

Olbrzymie podziękowania dla firmy Gigaland S.C., która zaoferowała nam bardzo atrakcyjne ceny sprzętu komputerowego.

https://www.facebook.com/gigalandsc/

http://www.gigaland.pl/

Zachęcam do wizyty ;)

Autor

Marcin Sergiusz Przybyłek (ur. 1968 r. w Pułtusku) – polski pisarz science fiction, z wykształcenia lekarz. Przez 6 lat pracował w koncernie farmaceutycznym, później założył firmę szkoleniową.

Debiutował w czerwcu 2000 roku w miesięczniku „Świat Gier Komputerowych” tworząc rubrykę Grao Story. Publikował teksty publicystyczne w „Nowej Fantastyce” w cyklu Co w duszy gra. W „Nowej Fantastyce” 11/2002 ukazało się jego pierwsze opowiadanie z cyklu o gamedecu („gierczanym detektywie”) Torkilu Aymorze – Gamedec. Małpia pułapka. Jego debiutem książkowym był zbiór dwunastu opowiadań Gamedec. Granica rzeczywistości, wydany przez wydawnictwo superNowa w 2004 roku.


Historia

Termin "gamedec" powstał ze zbitki słów "game" i "detective". Taki jest zawód głównego bohatera opowieści Marcina Przybyłka: Torkil Aymore jest gierczanym detektywem i mieszka w Warsaw City, w dzielnicy Cotomou, w linowcu Stockomville, na trzysta czterdziestym drugim piętrze.


Pod koniec XXII wieku życie w sieci jest tak samo rozwinięte jak w realnej rzeczywistości, w dodatku to o grach mówi się "światy", a o świecie zewnętrznym po prostu "realium". Są tysiące gier, wirtualnych przestrzeni, w których ludzie bawią się, lub po prostu żyją. W sieci przybywa osób, które albo zostały do tego zmuszone, albo świadomie wybrały życie cyfrowe. Są to zoeneci. Ich jedynymi łącznikami ze światem organików są organiczne mózgi zawieszone w netombach, lub sztucznie utrzymywane przy życiu ciała. Gdy zoenet chce się przejść po realium, musi "wejść" w mechaniczne ciało zwane motombem. W ten sposób zaciera się granica między robotem i człowiekiem, powstaje też paradoks: dotąd to człowiek "wchodził w sieć", teraz zoeneci robią coś przeciwnego: "wchodzą w realium", a wszedłszy postrzegają je w dowolny, często różny od ludzkiego, sposób.


Rzeczywistości wirtualne osiągnąwszy wysoki stopień skomplikowania zarówno technologicznego jak i społecznego, rodzą problemy. Zasada systemu mówi, że osoby w nim zamknięte słabo widzą jego funkcjonowanie, dlatego potrzebują pomocy osoby z zewnątrz. Potrzebują gamedeka. Torkil otrzymuje zlecenia od osób prywatnych, firm, a także od sił, które kamuflują swoją tożsamość. Wcześniej czy później gamedec będzie musiał się zmierzyć z animatorami rzeczywistości, nie tylko wirtualnych. Tymczasem cieszy się towarzystwem przyjaciół, kobiet i własnych marzeń.


Kobiety to osobny rozdział jego życia. Torkil nie jest kobieciarzem. On po prostu nie potrafi nie kochać. Postrzeganie związków na progu cyfrowej i organicznej nieśmiertelności jest inne od dzisiejszego, dlatego nie ma niczego dziwnego w tym, że gamedec dzieli serce między kilka wybranek.


Światy realne i wirtualne nie wypełniają całkowicie przestrzeni postrzegania gamedeka. W jego życiu pojawiają się postacie, które trudno zdefiniować jako twory materialne, nie są to także byty cyfrowe. Zdrowy rozsądek podpowiada, że to halucynacje, ale czy złudzenie może wpłynąć na realium? Raczej nie. Tymczasem Lee Roth, demon, którego Torkil zaczyna widzieć po zagraniu w grę Otchłań, niejednokrotnie ratuje mu skórę. Podobnie jest z anielicą, Moniką Wedą, którą zaczyna widzieć po kryzysie zdrowotnym.


W świecie gamedeka rzeczywistość naprawdę przenika się ze światem złudzeń, a granica między tym, co realne i nierealne chwilami zupełnie się zaciera, traci sens pytanie: co istnieje, a co nie istnieje? Co jest, a co się tylko wydaje? Bo wszystko co jest... to jest.


W czasach gamedeka władzę nad Ziemią sprawują cztery duże organizmy państwowe. Są to Free States of Amercia (FSA), Free Europe (FE), African Union (AU) i Pacific and Indian Ocean Federation (PIOF). To oczywiście tylko zasłona, bowiem realną siłę stanowią korporacje. Ich walki są ukryte i przeciętny mieszkaniec planety nic o nich nie wie.


Mimo globalnego technologicznego rozmachu człowiek stracił panowanie nad planetą, bo jego wrogiem stał się agresywny ekosytem, który zwrócił się przeciwko niemu. Niebezpieczna stała się flora, fauna i klimat. Dlatego ludzie schronili się w miastach - klatkach: gigantycznych megapoliach utrzymujących stabilny klimat dzięki potężnym barierom grawitacyjnym. Ciągi komunikacyjne poza miastami i obszary turystyczne są ogradzane barierami ABB (Anti Bios Barriers). Przebywanie poza nimi jest skrajnie niebezpieczne i tylko wyspecjalizowane oddziały Out - Rangers mogą tam pracować.


Rzeczywistość opisana w tomach "Granica rzeczywistości" i "Sprzedawcy lokomotyw" jest dynamiczna i nieustannie się zmieniająca: powstają nowe technologie, konsorcja wprowadzają na rynek coraz to nowsze wynalazki. Podbój kosmosu okazuje się kwestią czasu, jedynym pewnikiem jest zmiana. A to dopiero... początek.


Czemu i na co aż tyle?


Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że produkcja gry multiplatformowej (tak jest nie ograniczymy się tylko do PC-tów, w tytule nie było wystarczającej ilości znaków ;)) wiąże się z horrendalnymi wręcz kosztami. Podana kwota to jedynie wierzchołek góry lodowej jednak pozwalająca nam przystąpić do prac w pełnym wymiarze czasu a nie, tak jak do tej pory, tylko po godzinach.

Licencje na oprogramowanie to już wydatek rzędu kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Wynagrodzenie dla członków zespołu (zapewne godziwe).

Marketing i wiele wiele innych spraw, które zapewne "wyjdą w praniu" wymaga zdecydowanie większego nakładu środków zatem kampania będzie kontynuowana również po osiągnięciu zamierzonego progu. W miarę postępów będzie on powiększany z dokładną informacją na co dodatkowe fundusze zostaną przeznaczone.

Każdy zakup i wykorzystanie darowizn będzie publikowane i dokumentowane dzięki czemu dokładnie wiesz na co idą Twoje pieniądze.


Co z tego będę miał?


Jestem przekonany, że w trakcie czytania całej treści przynajmniej raz zadałeś sobie to pytanie, odpowiedzi na nie jest kilka ;)


Wspierający dowolną kwotą otrzymają ręcznie wypisane listy z podziękowaniami a w przypadku braku możliwości lub chęci podania adresu do wysyłki, skan wysłany na adres mailowy jak i zostaną wymienieni w liście płac w samej produkcji.


Wspierający kwotą od 5zł - ww. + specjalne zaproszenie do beta testów gry.


Wspierający kwotą od 25zł - ww. + fizyczne wydanie gry razem z dedykacją imienną podpisane przez całą ekipę.


Wspierający kwotą od 50zł - ww. + specjalną edycję zawierającą dodatkową płytę ze ścieżką dźwiękową z gry.

Od kwoty 100zł - do powyższych dołączamy drukowany artbook z grafikami koncepcyjnymi opatrzonymi komentarzami twórców.


Wspierający kwotą od 200zł - ww. + bluza lub t-shirt (do wyboru) z logiem gry


Od 300zł - ww. + 18 centymetrowa figurka jednej z wybranych postaci z gry (szczegóły wkrótce)


Od kwoty 500zł wzwyż - ww. + specjalny "Certyfikat Oficjalnego Sponsora" i osobiste podziękowanie całego zespołu :)


Zachęcam również do proponowania nowych form podziękowania. Najciekawsze znajdą się tutaj i będą honorowane.


Darowizny nie są jedynym sposobem pomocy. Jeśli spodobał Ci się nasz pomysł udostępnij go na Facebook'u lub po prostu opowiedz o nim znajomym.

Z góry dziękujemy za wsparcie.

Wybierz kwotę


20 
50 
100 
200 
1 000 
Inna
Wpłać teraz
 Bezpieczne płatności online
36 zł  z 200 000 zł (Cel)
Wpłaciły 3 osoby
Wpłać terazUdostępnij
 
Piotr Host - awatar

Piotr Host

Organizator zbiórki

Zadaj pytanie

Wpłaty: 3

Kamil Krawczyk - awatar
Kamil Krawczyk
25
Aneta Wiącek - awatar
Aneta Wiącek
10
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
1

Uważasz, że ta zbiórka zawiera niedozwolone treści ? Napisz do nas

People
Logo Fundacji Pomagam.pl

Wspieraj inicjatywy bliskie Twojemu sercu. Wystarczy, że wpiszesz nasz numer KRS przy rozliczaniu podatku dochodowego PIT, by nieść pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna razem z nami.

Dzięki Tobie możemy zmieniać świat na lepsze. Dziękujemy ❤️

KRS 0000353888

Sprawdź, jak przekazać 1,5% podatku

Jak założyć zbiórkę na Pomagam.pl

Pomagam.pl to największy i najpopularniejszy w Polsce serwis do tworzenia internetowych zbiórek pieniędzy. To narzędzie, które umożliwia każdemu i całkowicie za darmo założenie zbiórki w kilka chwil.

Dzięki Pomagam.pl w łatwy i bezpieczny sposób zbierzesz fundusze na to, co dla Ciebie ważne m.in. pokrycie kosztów leczenia, wsparcie bliskich w trudnych chwilach i na inicjatywy bliskie Twojemu sercu.

Krok 1:Chcesz założyć zbiórkę, ale nie wiesz od czego zacząć? Nie martw się! Obejrzyj krótki film poniżej, który tłumaczy, jak działa Pomagam.pl.

Krok 2:Zbiórkę na Pomagam.pl przygotowujesz i publikujesz samodzielnie. Nie przejmuj się - założenie zbiórki trwa dosłownie kilka chwil i jest prostsze, niż myślisz. Sprawdź poniższy poradnik.

W momencie tworzenia zbiorki możesz wybrać, czy chcesz ją prowadzić samodzielnie czy ze wsparciem Pomagam.pl. Pierwsza opcja jest całkowicie darmowa. Jeśli natomiast zdecydujesz się na promowanie zbiórki z naszym wsparciem, będziemy przypominać o Twojej zbiórce i zachęcać do wpłat osoby, które ostatnio odwiedziły stronę Twojej zbiórki (tzw. retargeting).

W tym celu będziemy wyświetlać Twoją zbiórkę zarówno na stronie głównej Pomagam.pl jak i w reklamach internetowych. Zwiększa to szanse na to, że więcej odwiedzających Twoją zbiórkę osób zdecyduje się ostatecznie na wpłatę lub udostępnienie zbiórki. W zamian za to dodatkowe, nieobowiązkowe wsparcie w promocji od każdej wpłaty potrącimy automatycznie 12%.

Krok 3:Twoja zbiórka jest gotowa, czas zacząć działać! Nikt nie wypromuje Twojej zbiórki tak jak Ty, dlatego pamiętaj, żeby udostępniać ją we wszystkich mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn czy YouTube i TikTok. Zacznij od rodziny i przyjaciół - poproś ich o udostępnienie i zachęć do wpłat. Wyślij znajomym linka do zbiórki z krótkim opisem na Messengerze, SMSem lub mailowo. Następnie skontaktuj się z lokalnymi mediami z prośbą o publikację Twojej zbiórki oraz zaangażuj w promocję okoliczne organizacje społeczne, władze samorządowe, instytucje oraz osoby znane w Twojej okolicy.

Pamiętaj, im więcej osób dowie się o Twojej zbiórce, tym większa szansa na osiągniecie celu! Więcej porad znajdziesz w ebooku, jak założyć i prowadzić skuteczną zbiórkę. Znajdziesz go w swoim panelu zarządzania zbiórką po jej stworzeniu. Sprawdź również naszego bloga, w którym dzielimy się praktycznymi poradami i wskazówkami.

Krok 4:Wszystkie osoby odwiedzające Twoją zbiórkę mogą szybko i bezpiecznie wpłacać na nią pieniądze, np. przy użyciu przelewów internetowych, kart kredytowych, tradycyjnych przelewów bankowych, a nawet na poczcie! Wpłaty księgują się natychmiast. Wszyscy widzą, jaką kwotę udało się już zebrać i mogą zapraszać do zbiórki kolejne osoby.

Krok 5:Pieniądze ze zbiórki możesz wypłacać na konto bankowe w każdej chwili i tak często, jak chcesz. Wypłata pieniędzy trwa na ogół 1 dzień roboczy. Wypłata nie spowoduje zmiany stanu licznika wpłat na stronie Twojej zbiórki. Możesz dalej zbierać pieniądze, a zbiórka będzie trwać aż do momentu, gdy zdecydujesz się ją zamknąć.

Prawda, że proste? To właśnie dlatego dziesiątki tysięcy osób prowadzi już swoje zbiórki na Pomagam.pl. Nie czekaj. Dołącz do nich teraz! Aby założyć zbiórkę, kliknij tutaj lub w przycisk poniżej:

Pomagam.pl wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej

Zamknij