Cześć, nazywam się Kamil Werner i chciałbym wydać książkę o tematyce optymalizacji podatkowej gdyż ten temat jest moim głównym zainteresowaniem i od wielu lat doradzam osobom fizycznym, przedsiębiorcom jak i księgowym w tej kwestii. Od ponad 5 lat zbierałem i gromadziłem informacje do tej książki. Jestem już prawie na finiszu pisania mojej pierwszej książki. Wybrałem temat niszowy jednakże wydaje mi się, że zainteresuje dość duże grono czytelników zainteresowanych m.in. finansami, podatkami czy po prostu oszczędzaniem pieniędzy. Książka będzie nosić tytuł „Geniusz Podatkowy” i będą w niej zawarte informacje o tym jak zgodnie z prawem i wszelkimi zasadami sztuki obniżyć swój podatek do zera i uwolnić się od przymusu płacenia ponad 1200 zł miesięcznie na ZUS. Wszystko to możliwe będzie wykorzystując polskie przepisy i możliwości, bez wyjazdów na Cypr, Maltę czy do Wielkiej Brytanii. W książce zawarłem nigdy wcześniej nie publikowane informacje, a także moje własne przemyślenia i interpretacje przepisów tak aby grały na naszą korzyść a nie na korzyść Rządu czy urzędników. Wszystkie rozwiązania są dostępne zarówno dla osób pracujących za najniższą krajową jak i dla dużych przedsiębiorców obracających setkami tysięcy złotych. Za wiedzę zawartą w mojej książce osoby zainteresowane musiałaby zapłacić kilka tysięcy złotych na zamkniętych szkoleniach rachunkowo-prawniczych. Książka jest napisana przeze mnie w sposób przystępny i zrozumiały dla każdego, a nie tylko dla prawników czy księgowych.
Wyżej wymienioną książkę chciałbym wydać w systemie selfpublishing’u, czyli być jednocześnie autorem i wydawcą w jednym. Cały proces wydawniczy jest bardzo kosztowny, gdyż należy opłacić pierwszy druk 1000 egzemplarzy, skład, korektę, projekt okładki książki zarówno w formie drukowanej jak i wersji elektronicznej czyli e-booka. Jest to koszt około 8 000 zł. Dystrybucją jak i promocją książki zajmę się natomiast sam osobiście.
Jak widzicie proces wydania książki jest dość kosztowny, więc proszę Was o pomoc w spełnieniu mojego marzenia. Wydanie własnej książki będzie to dla mnie niesamowita satysfakcja, tym bardziej, że dzięki niej wiele osób będzie mogło zaoszczędzić na swoich podatkach.
Pomagam.pl to największy i najpopularniejszy w Polsce serwis do tworzenia internetowych zbiórek pieniędzy. To narzędzie, które umożliwia każdemu i całkowicie za darmo założenie zbiórki w kilka chwil.
Dzięki Pomagam.pl w łatwy i bezpieczny sposób zbierzesz fundusze na to, co dla Ciebie ważne m.in. pokrycie kosztów leczenia, wsparcie bliskich w trudnych chwilach i na inicjatywy bliskie Twojemu sercu.
Krok 1:Chcesz założyć zbiórkę, ale nie wiesz od czego zacząć? Nie martw się! Obejrzyj krótki film poniżej, który tłumaczy, jak działa Pomagam.pl.
Krok 2:Zbiórkę na Pomagam.pl przygotowujesz i publikujesz samodzielnie. Nie przejmuj się - założenie zbiórki trwa dosłownie kilka chwil i jest prostsze, niż myślisz. Sprawdź poniższy poradnik.
W momencie tworzenia zbiorki możesz wybrać, czy chcesz ją prowadzić samodzielnie czy ze wsparciem Pomagam.pl. Pierwsza opcja jest całkowicie darmowa. Jeśli natomiast zdecydujesz się na promowanie zbiórki z naszym wsparciem, będziemy przypominać o Twojej zbiórce i zachęcać do wpłat osoby, które ostatnio odwiedziły stronę Twojej zbiórki (tzw. retargeting).
W tym celu będziemy wyświetlać Twoją zbiórkę zarówno na stronie głównej Pomagam.pl jak i w reklamach internetowych. Zwiększa to szanse na to, że więcej odwiedzających Twoją zbiórkę osób zdecyduje się ostatecznie na wpłatę lub udostępnienie zbiórki. W zamian za to dodatkowe, nieobowiązkowe wsparcie w promocji od każdej wpłaty potrącimy automatycznie 12%.
Krok 3:Twoja zbiórka jest gotowa, czas zacząć działać! Nikt nie wypromuje Twojej zbiórki tak jak Ty, dlatego pamiętaj, żeby udostępniać ją we wszystkich mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn czy YouTube i TikTok. Zacznij od rodziny i przyjaciół - poproś ich o udostępnienie i zachęć do wpłat. Wyślij znajomym linka do zbiórki z krótkim opisem na Messengerze, SMSem lub mailowo. Następnie skontaktuj się z lokalnymi mediami z prośbą o publikację Twojej zbiórki oraz zaangażuj w promocję okoliczne organizacje społeczne, władze samorządowe, instytucje oraz osoby znane w Twojej okolicy.
Pamiętaj, im więcej osób dowie się o Twojej zbiórce, tym większa szansa na osiągniecie celu! Więcej porad znajdziesz w ebooku, jak założyć i prowadzić skuteczną zbiórkę. Znajdziesz go w swoim panelu zarządzania zbiórką po jej stworzeniu. Sprawdź również naszego bloga, w którym dzielimy się praktycznymi poradami i wskazówkami.
Krok 4:Wszystkie osoby odwiedzające Twoją zbiórkę mogą szybko i bezpiecznie wpłacać na nią pieniądze, np. przy użyciu przelewów internetowych, kart kredytowych, tradycyjnych przelewów bankowych, a nawet na poczcie! Wpłaty księgują się natychmiast. Wszyscy widzą, jaką kwotę udało się już zebrać i mogą zapraszać do zbiórki kolejne osoby.
Krok 5:Pieniądze ze zbiórki możesz wypłacać na konto bankowe w każdej chwili i tak często, jak chcesz. Wypłata pieniędzy trwa na ogół 3 dni robocze. Wypłata nie spowoduje zmiany stanu licznika wpłat na stronie Twojej zbiórki. Możesz dalej zbierać pieniądze, a zbiórka będzie trwać aż do momentu, gdy zdecydujesz się ją zamknąć.
Prawda, że proste? To właśnie dlatego dziesiątki tysięcy osób prowadzi już swoje zbiórki na Pomagam.pl. Nie czekaj. Dołącz do nich teraz! Aby założyć zbiórkę, kliknij tutaj lub w przycisk poniżej: