Szanowni Państwo!
Życie ponownie zmusza nas do zwrócenia się o Waszą pomoc...
W maju br. właściciel budynku, w którym prowadzimy 3 działające non stop placówki pomocowe dla osób w kryzysie bezdomności (ogrzewalnię, noclegownię i schronisko z usługami opiekuńczymi) przysłał nam dwie faktury rozliczeniowe za okres 01.07.2023 - 31.12.2024 r.
Wynika z nich, że musimy dopłacić PKP S.A. kwotę razem 44 827,55 zł.
Kwota tej dopłaty wynika z podwyżek cen energii, jakie nastąpiły w wyżej wymienionym okresie, więc jest to przyczyna niezależna zarówno od nas, jak i PKP S.A.
Nie dysponujemy obecnie tak ogromną dla nas kwotą.
Większość naszego budżetu do dotacje z różnych urzędów i instytucji. Za użytkowanie budynku przy ul. Grunwaldzkiej 76 płacimy z pieniędzy otrzymywanych corocznie z Urzędu Miasta Białystok na prowadzenie naszych placówek dla osób w kryzysie bezdomności. Faktury dotyczą miesięcy 01.07.2023 – 31.12.2024, czyli okresu, za który ściśle określone środki z obecnej dotacji zostały już dawno wydane i rozliczone. Z innych źródeł tak dużej kwoty nie pozyskamy i nie zapłacimy.
Właśnie dlatego zwracamy się do Szanownych Państwa z kolejną prośbą o wsparcie nas w rozwiązaniu tego problemu.
Wierzymy, że po raz kolejny doświadczymy Państwa zrozumienia oraz hojności i w ten sposób wspólnie z Wami zapewnimy dalsze działanie naszych placówek, które dla mnóstwa osób w naszym mieście (i nie tylko, bo mamy wiele osób z różnych miejsc w Polsce) są jednym domem, jaki mają.
Ze swojej strony robimy wszystko, co możemy - napisaliśmy pismo do Prezydenta Białegostoku z prośbą o pomoc, jak też do PKP S.A z możliwością rozłożenia kwoty na raty.
Prosimy - pomóżcie. Każda złotówka się liczy!
Uważasz, że ta zbiórka zawiera niedozwolone treści ? Napisz do nas
Załóż darmową zbiórkę pieniędzy dla siebie, swoich bliskich lub potrzebujących!