Drodzy darczyńcy, Fundacja A & A Rainbow Hearts Around The World niesie pomoc humanitarną na świecie już od ponad czterech lat. Pracujemy głównie w Afryce, a od 2021 roku wspieramy uchodźców oraz niesiemy pomoc humanitarną uchodźcom.
Kochani, w dniu dzisiejszym musimy Was prosić o pomoc w zebraniu sumy, która pozwoli nam zakupić program księgowy z licencją. Dotąd pracowaliśmy na Symfonii 50C. Niestety, licencja nam się zakończyła, a odnowienie jej na kolejny rok to wydatek 6 980 zł netto. W tej chwili z prywatnych środków nie jesteśmy w stanie opłacić 8 585,40 zł brutto za odnowienie licencji, a bez programu księgowego fundacja nie może się rozliczać przed fiskusem.
W związku z bardzo wysoką ceną programu Symfonia 50C, pragniemy zakupić inny program Insert Rewizor Nexo, który podobno jest równie dobry do sporządzania sprawozdań, ale jest znacznie tańszy i udało nam się wynegocjować jeszcze niższą cenę niż rynkowa. Otrzymaliśmy już fakturę Proforma i musimy ją w ciągu najbliższych dni opłacić. Jest to kwota 1 534,43 zł.
Bardzo prosimy o wsparcie, gdyż prywatnie w tej chwili nie jesteśmy w stanie tej faktury opłacić, a wersja demo przestanie nam za kilkanaście dni działać.
Za wszelkie darowizny serdecznie dziękujemy. ♥
English:
Dear donors, A & A Rainbow Hearts Around The World Foundation has been carrying humanitarian aid around the world for more than four years. We work mainly in Africa and have been supporting refugees and bringing humanitarian aid to refugees since 2021.
Dear Friends, today we need to ask you to help us raise a sum that will allow us to purchase an accounting programme with a licence. So far we have been working on Symphony 50C. Unfortunately, we have run out of the licence and renewing it for another year is an expense of PLN 6,980 net. At the moment, from our private funds we are not able to pay the PLN 8 585.40 gross for the licence renewal, and without the accounting programme the foundation cannot settle accounts with the tax authorities.
Cena programu Symfonia (The price of the Symphony programme):
Due to the very high price of the Symfonia 50C programme, we wish to purchase another programme, Insert Rewizor Nexo, which is supposedly just as good for reporting, but is much cheaper and we have managed to negotiate an even lower than market price. We have already received the Proforma invoice and need to pay it within the next few days. This is an amount of PLN 1,534.43.
We would like to ask for your support, as we are not able to pay the invoice at the moment and the demo version will stop working in a few days.
Many thanks for any donations. ♥
Faktura Pro Forma na program Rewizor Nexo Pro (Pro Forma invoice for Revizor Nexo Pro):
Uważasz, że ta zbiórka zawiera niedozwolone treści ? Napisz do nas
Pomagam.pl to największy i najpopularniejszy w Polsce serwis do tworzenia internetowych zbiórek pieniędzy. To narzędzie, które umożliwia każdemu i całkowicie za darmo założenie zbiórki w kilka chwil.
Dzięki Pomagam.pl w łatwy i bezpieczny sposób zbierzesz fundusze na to, co dla Ciebie ważne m.in. pokrycie kosztów leczenia, wsparcie bliskich w trudnych chwilach i na inicjatywy bliskie Twojemu sercu.
Krok 1:Chcesz założyć zbiórkę, ale nie wiesz od czego zacząć? Nie martw się! Obejrzyj krótki film poniżej, który tłumaczy, jak działa Pomagam.pl.
Krok 2:Zbiórkę na Pomagam.pl przygotowujesz i publikujesz samodzielnie. Nie przejmuj się - założenie zbiórki trwa dosłownie kilka chwil i jest prostsze, niż myślisz. Sprawdź poniższy poradnik.
W momencie tworzenia zbiorki możesz wybrać, czy chcesz ją prowadzić samodzielnie czy ze wsparciem Pomagam.pl. Pierwsza opcja jest całkowicie darmowa. Jeśli natomiast zdecydujesz się na promowanie zbiórki z naszym wsparciem, będziemy przypominać o Twojej zbiórce i zachęcać do wpłat osoby, które ostatnio odwiedziły stronę Twojej zbiórki (tzw. retargeting).
W tym celu będziemy wyświetlać Twoją zbiórkę zarówno na stronie głównej Pomagam.pl jak i w reklamach internetowych. Zwiększa to szanse na to, że więcej odwiedzających Twoją zbiórkę osób zdecyduje się ostatecznie na wpłatę lub udostępnienie zbiórki. W zamian za to dodatkowe, nieobowiązkowe wsparcie w promocji od każdej wpłaty potrącimy automatycznie 12%.
Krok 3:Twoja zbiórka jest gotowa, czas zacząć działać! Nikt nie wypromuje Twojej zbiórki tak jak Ty, dlatego pamiętaj, żeby udostępniać ją we wszystkich mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn czy YouTube i TikTok. Zacznij od rodziny i przyjaciół - poproś ich o udostępnienie i zachęć do wpłat. Wyślij znajomym linka do zbiórki z krótkim opisem na Messengerze, SMSem lub mailowo. Następnie skontaktuj się z lokalnymi mediami z prośbą o publikację Twojej zbiórki oraz zaangażuj w promocję okoliczne organizacje społeczne, władze samorządowe, instytucje oraz osoby znane w Twojej okolicy.
Pamiętaj, im więcej osób dowie się o Twojej zbiórce, tym większa szansa na osiągniecie celu! Więcej porad znajdziesz w ebooku, jak założyć i prowadzić skuteczną zbiórkę. Znajdziesz go w swoim panelu zarządzania zbiórką po jej stworzeniu. Sprawdź również naszego bloga, w którym dzielimy się praktycznymi poradami i wskazówkami.
Krok 4:Wszystkie osoby odwiedzające Twoją zbiórkę mogą szybko i bezpiecznie wpłacać na nią pieniądze, np. przy użyciu przelewów internetowych, kart kredytowych, tradycyjnych przelewów bankowych, a nawet na poczcie! Wpłaty księgują się natychmiast. Wszyscy widzą, jaką kwotę udało się już zebrać i mogą zapraszać do zbiórki kolejne osoby.
Krok 5:Pieniądze ze zbiórki możesz wypłacać na konto bankowe w każdej chwili i tak często, jak chcesz. Wypłata pieniędzy trwa na ogół 3 dni robocze. Wypłata nie spowoduje zmiany stanu licznika wpłat na stronie Twojej zbiórki. Możesz dalej zbierać pieniądze, a zbiórka będzie trwać aż do momentu, gdy zdecydujesz się ją zamknąć.
Prawda, że proste? To właśnie dlatego dziesiątki tysięcy osób prowadzi już swoje zbiórki na Pomagam.pl. Nie czekaj. Dołącz do nich teraz! Aby założyć zbiórkę, kliknij tutaj lub w przycisk poniżej: