Katarzyna Dyńska-Kukulska
Mam już fakturę za leczenie kota. W tym miejscu pragnę podziękować Lancet Klinika Weterynaryjna i wszystkim tam pracującym osobom za serce i zastosowanie nadzwyczajnego rabatu za leczenie Pirata, co jeszcze bardziej obniżyło wstępnie ustaloną kwotę.
Poniżej wklejam Wam zdjęcie faktury, którą dziś uregulowałam w dużej części ze zbiórki. Dziękuję Wam zatem za pomoc, wsparcie i zrozumienie. Jesteście WSPANIALI💓💓💓
Zbiórkę również zamykam bo właściciele Pirata zadeklarowali pokrycie reszty brakującej kwoty. Zatem jeśli pytacie czy trafił w dobre ręce - to chyba jest najlepsze świadectwo, że tak.
Elżbieta Brzozowska
Takiej kobiecie jak Kasia po prostu się nie odmawia! Wierzę we wszystko, co robisz i mówisz! Popieram całym serduchem! Dobro za dobro ❤️❤️❤️Oby kota udało się uratować! Posmeraj go ode mnie😻😻😻