Zbiórka Muzeum Regionalne w Suszu-Remont - zdjęcie główne

Muzeum Regionalne w Suszu-Remont

635 zł  z 5 000 zł (Cel)
Wpłaciło 13 osób

Stowarzyszenie Historyczno-Badawcze "Galea" z siedzibą w Suszu jest organizacją powstałą w 2017 roku. Stowarzyszenie skupia w swoich szeregach osoby pasjonujące się przeszłością Pomezanii ze szczególnym uwzględnieniem ziemi suskiej i sąsiednich terenów. Naszym podstawowym celem jest upowszechnianie wiedzy historycznej o tych terenach oraz ochrona wszelkiego rodzaju zabytków z obszarów będących w naszym zainteresowaniu.

Jesienią 2019 roku nasze stowarzyszenie założyło Muzeum Regionalne w Suszu, które zostało zarejestrowane w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego.  W tym samym czasie nasza organizacja na potrzeby utworzenia wystaw muzealnych wynajęła od Fundacji Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego zabytkowy budynek dawnej synagogi znajdujący się w Suszu przy ul. Wąskiej 5.

Remontowany budynek dawnej synagogi żydowskiej, w którym tworzone jest Muzeum Regionalne w Suszu.


Wynajęty budynek przez kilka ostatnich lat nie był użytkowany a ponadto systematycznie był dewastowany.  Na początku bieżącego roku rozpoczęliśmy pierwsze prace remontowe jego wnętrza. Do końca maja udało nam się przeprowadzić remont piętra opisywanego budynku. Dotychczas udało nam się wyremontować klatkę schodową, główną salę wystawową, pomieszczenie biurowe oraz pomieszczenie magazynowe połączone z pracownią konserwacji eksponatów. Przeprowadzenie remontu było możliwe tylko dzięki wsparciu ze strony mieszkańców, lokalnych firm i instytucji, gdyż jako stowarzyszenie utrzymujemy się tylko i wyłącznie ze składek członkowskich oraz otrzymanych darowizn. Za udzielone nam dotychczas wsparcie serdecznie dziękujemy i mówimy otwarcie: "Tylko dzięki Waszej pomocy mamy szansę na utworzenie Muzeum Regionalnego w Suszu"

 Na fotografii wyremontowana z dotychczasowych darowizn główna sala wystawowa znajdująca się na piętrze budynku. 


Jako organizacja nie dysponujemy już środkami finansowymi, czy materiałami, które pozwoliłyby na dokończenie rozpoczętego remontu. Szacujemy, że na remont pozostałych pomieszczeń potrzebna jest nam kwota minimum 5.000zł. Do wyremontowania pozostał nam cały parter budynku, gdzie znajdują się następujące pomieszczenia: dwa korytarze, łazienka, kotłownia, sala wystawowa o pow. 44 metrów oraz sala konferencyjno-wystawowa o pow. 30 metrów.


Środki pochodzące ze zorganizowanej zbiórki zostaną przeznaczone na zakup materiałów niezbędnych do dokończenia remontu oraz niezbędnego wyposażenia muzeum takich jak: 80 metrów kwadratowych paneli podłogowych, cementu i żwiru do wylania posadzki, wylewki samopoziomującej pod panele podłogowe, płyt kartonowo-gipsowych oraz konstrukcji do suchej zabudowy, gładzi szpachlowych, farb do malowania ścian oraz okien i drzwi, listew przypodłogowych, elementów instalacji elektrycznej i oświetlenia, itd. 


Za wszelkie wpłaty z góry serdecznie dziękujemy. Mamy nadzieję, że dzięki Waszemu wsparciu jeszcze w tym roku uda na się przeprowadzić zaplanowany remont do końca a w przyszłym roku otworzyć i udostępnić Muzeum Regionalne w Suszu dla zwiedzających. 


Aktualizacje


  • STOWARZYSZENIE HISTORYCZNO-BADAWCZE "GALEA" - awatar

    STOWARZYSZENIE HISTORYCZNO-BADAWCZE "GALEA"

    03.06.2020
    03.06.2020

    3 styczeń 2020 roku - przedstawiciel naszego stowarzyszenia w transmisji na żywo przedstawia projekt utworzenia Muzeum Regionalnego w Suszu oraz budynek, który udało się pozyskać na ten cel.

635 zł  z 5 000 zł (Cel)
Wpłaciło 13 osób

Wpłaty: 13

Henryk Złomiarz - awatar
Henryk Złomiarz
62
Adam Giruc - awatar
Adam Giruc
50
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
20
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
20
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
50
Irena - awatar
Irena
10
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
100
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
20
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
20
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
20

Uważasz, że ta zbiórka zawiera niedozwolone treści ? Napisz do nas

People
Logo Fundacji Pomagam.pl

Wspieraj inicjatywy bliskie Twojemu sercu. Wystarczy, że wpiszesz nasz numer KRS przy rozliczaniu podatku dochodowego PIT, by nieść pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna razem z nami.

Dzięki Tobie możemy zmieniać świat na lepsze. Dziękujemy ❤️

KRS 0000353888

Sprawdź, jak przekazać 1,5% podatku

Jak założyć zbiórkę na Pomagam.pl

Pomagam.pl to największy i najpopularniejszy w Polsce serwis do tworzenia internetowych zbiórek pieniędzy. To narzędzie, które umożliwia każdemu i całkowicie za darmo założenie zbiórki w kilka chwil.

Dzięki Pomagam.pl w łatwy i bezpieczny sposób zbierzesz fundusze na to, co dla Ciebie ważne m.in. pokrycie kosztów leczenia, wsparcie bliskich w trudnych chwilach i na inicjatywy bliskie Twojemu sercu.

Krok 1:Chcesz założyć zbiórkę, ale nie wiesz od czego zacząć? Nie martw się! Obejrzyj krótki film poniżej, który tłumaczy, jak działa Pomagam.pl.

Krok 2:Zbiórkę na Pomagam.pl przygotowujesz i publikujesz samodzielnie. Nie przejmuj się - założenie zbiórki trwa dosłownie kilka chwil i jest prostsze, niż myślisz. Sprawdź poniższy poradnik.

W momencie tworzenia zbiorki możesz wybrać, czy chcesz ją prowadzić samodzielnie czy ze wsparciem Pomagam.pl. Pierwsza opcja jest całkowicie darmowa. Jeśli natomiast zdecydujesz się na promowanie zbiórki z naszym wsparciem, będziemy przypominać o Twojej zbiórce i zachęcać do wpłat osoby, które ostatnio odwiedziły stronę Twojej zbiórki (tzw. retargeting).

W tym celu będziemy wyświetlać Twoją zbiórkę zarówno na stronie głównej Pomagam.pl jak i w reklamach internetowych. Zwiększa to szanse na to, że więcej odwiedzających Twoją zbiórkę osób zdecyduje się ostatecznie na wpłatę lub udostępnienie zbiórki. W zamian za to dodatkowe, nieobowiązkowe wsparcie w promocji od każdej wpłaty potrącimy automatycznie 12%.

Krok 3:Twoja zbiórka jest gotowa, czas zacząć działać! Nikt nie wypromuje Twojej zbiórki tak jak Ty, dlatego pamiętaj, żeby udostępniać ją we wszystkich mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn czy YouTube i TikTok. Zacznij od rodziny i przyjaciół - poproś ich o udostępnienie i zachęć do wpłat. Wyślij znajomym linka do zbiórki z krótkim opisem na Messengerze, SMSem lub mailowo. Następnie skontaktuj się z lokalnymi mediami z prośbą o publikację Twojej zbiórki oraz zaangażuj w promocję okoliczne organizacje społeczne, władze samorządowe, instytucje oraz osoby znane w Twojej okolicy.

Pamiętaj, im więcej osób dowie się o Twojej zbiórce, tym większa szansa na osiągniecie celu! Więcej porad znajdziesz w ebooku, jak założyć i prowadzić skuteczną zbiórkę. Znajdziesz go w swoim panelu zarządzania zbiórką po jej stworzeniu. Sprawdź również naszego bloga, w którym dzielimy się praktycznymi poradami i wskazówkami.

Krok 4:Wszystkie osoby odwiedzające Twoją zbiórkę mogą szybko i bezpiecznie wpłacać na nią pieniądze, np. przy użyciu przelewów internetowych, kart kredytowych, tradycyjnych przelewów bankowych, a nawet na poczcie! Wpłaty księgują się natychmiast. Wszyscy widzą, jaką kwotę udało się już zebrać i mogą zapraszać do zbiórki kolejne osoby.

Krok 5:Pieniądze ze zbiórki możesz wypłacać na konto bankowe w każdej chwili i tak często, jak chcesz. Wypłata pieniędzy trwa na ogół 1 dzień roboczy. Wypłata nie spowoduje zmiany stanu licznika wpłat na stronie Twojej zbiórki. Możesz dalej zbierać pieniądze, a zbiórka będzie trwać aż do momentu, gdy zdecydujesz się ją zamknąć.

Prawda, że proste? To właśnie dlatego dziesiątki tysięcy osób prowadzi już swoje zbiórki na Pomagam.pl. Nie czekaj. Dołącz do nich teraz! Aby założyć zbiórkę, kliknij tutaj lub w przycisk poniżej:

Pomagam.pl wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej

Zamknij