Parada Równości 2019

43 631 zł  z 40 000 zł (Cel)
Wpłaciło 769 osób
Zbiórka zakończonaUdostępnij
 

Dołącz do najpiękniejszego święta równości: https://www.facebook.com/events/583522465431252/

-- ENGLISH BELOW --

Po co nam Parada Równości?

Co roku, od osiemnastu lat, ulicami Warszawy przechodzi Parada Równości. To największe wydarzenie na rzecz równych praw, wolności i różnorodności w Polsce. Choć zainspirowana marszami dumy gejowskiej zachodniej Europy i USA, u nas ma szerszy wydźwięk i włącza więcej grup. Założeniem i podstawą warszawskiej Parady Równości są idee wolności, równości i tolerancji. Stwórzmy razem to wydarzenie, akcentując różnorodność grup wykluczonych, mniejszościowych, zaangażowanych i walczących o swoje prawa.

Zróbmy razem najpiękniejsze święto równości!

Kim jesteśmy? 

Głównym organizatorem Parady jest Fundacja Wolontariat Równości, która zrzesza prawie 50 osób. Wolontariuszki i Wolontariusze bezinteresownie poświęcają swój czas, by było to bezpieczne, piękne i kolorowe święto. Mamy jasną i konkretną wizję, którą wypracowujemy wspólnie z Organizacjami Wspierającymi. 

Dlaczego organizujemy zbiórkę? 

Zeszłoroczna zbiórka udowodniła, jak wielka w naszej społeczności jest potrzeba wspólnego tworzenia Parady Równości. Dotychczasowa formuła finansowania Parady pozwalała tylko częściowo zrealizować ją w takim kształcie, w jakim chcieliśmy. Dzięki zbiórce już po raz drugi udało się stworzyć największą w historii Paradę z mnóstwem atrakcji dla osób uczestniczących oraz dostępną dla wszystkich chętnych imprezę poparadową. Powtórzmy to w tym roku!

Chcemy, aby Parada Równości była naszym wspólnym dziełem. Zbudujmy ją razem! Każda cegiełka ma ogromne znaczenie, a Ty, wpłacając nawet najmniejszą kwotę, stajesz się współorganizatorem Parady i masz wpływ na jej ostateczny kształt.

Razem zorganizujmy wielkie święto równości i szacunku. Niech to będzie największa ze wszystkich Parada Równości. Pokażmy Polsce, Europie i światu, a także sobie nawzajem, co możemy razem zdziałać!

Na co przeznaczymy pieniądze?

Chcemy znowu pobić rekord! Już po raz trzeci Paradzie będzie towarzyszył otwarty, całodzienny piknik organizacji prorównościowych w centrum stolicy, który wieczorem przekształci się we wspaniałe afterparty. Pragniemy, aby wszystkie osoby uczestniczące w przemarszu mogły bawić się z nami po jego zakończeniu. W związku z tym potrzebujemy większych niż do tej pory funduszy. 

Wesprzyj naszą zbiórkę, a potem przyłącz się do nas w zabawie!

Planowane wydatki:

18 000 zł - platforma, kierowca i nagłośnienie marszu
10 000 zł - DJ'e i nagłośnienie pikniku
20 000 zł - Miasteczko Równości czyli namioty organizacji pozarządowych i partnerów oraz strefa zabaw dla dzieci
10 000 zł - minimum zapewniające komfort osób uczestniczących czyli dodatkowe Toi Toie, woda do picia, barierki zabezpieczające itp.
15 000 zł - wydruk materiałów - przewodnika, kamizelek, identyfikatorów, bannerów
10 000 zł - dodatkowa ochrona
12 000 zł - wyprodukowanie i wysyłka nagród
7 000 zł - obsługa księgowa wydarzenia

Chcemy w symboliczny sposób odwdzięczyć się Wam za wsparcie dla Parady, dlatego zaprojektowaliśmy specjalne upominki. 

25 zł - kartka pocztowa i zestaw wlepek

50 zł - kartka i wlepki + kosmiczna opaska (limitowana edycja!)

150 zł - kartka i wlepki + kosmiczna opaska + zestaw przypinek

300 zł - kartka + kosmiczna opaska + bidon (limitowana edycja!)

600 zł - kartka + kosmiczna opaska + tęczowy ręcznik (limitowana edycja!)

Każda osoba niezależnie od wysokości wpłaty otrzyma od nas piękne podziękowania i wspaniałą zabawę 8 czerwca 2019! 

Aby odebrać nagrodę, wypełnij formularz: 

http://www.paradarownosci.eu/pl/odbierz-nagrode-2019

Jeśli uda nam się zebrać więcej pieniędzy...

Dzięki Twojej pomocy, tegoroczna Parada będzie piękniejszym, ciekawszym i bezpieczniejszym wydarzeniem niż się spodziewamy. Dodatkowe środki pozwolą nam zapewnić przede wszystkim jeszcze lepszą ochronę imprezy. Bezpieczeństwo osób biorących udział w Paradzie jest dla nas priorytetem. Będziemy też mogli poprawić jakość atrakcji, np. postawić większą scenę, telebim lub zorganizować nowe, np. fotobudkę czy darmowe gadżety dla osób biorących udział w imprezie (np. flagi, fluo sticki).

Co się stanie, jeśli nie uzbieramy potrzebnej kwoty?

Jeśli zbierzemy mniejszą kwotę niż planowaliśmy, to i tak zorganizujemy wspaniałe, kolorowe święto równości! Będziemy starać się, by tegoroczna Parada niezależnie od tego, ile pieniędzy zbierzemy, była największą i najlepszą w historii. Jednak nie będziemy w stanie zorganizować tak wielu atrakcji w trakcie przemarszu i po nim, będziemy zmuszeni zrezygnować z wielu ciekawych pomysłów. To od Ciebie zależy, jaka będzie tegoroczna Parada. Liczymy na Twoją pomoc!

Dziękujemy Bartkowi Staszewskiemu i Sławkowi Wodzyńskiemu za przygotowanie naszego spotu! 

--------------------------------------------------------------------------------------

ENGLISH 

Join us: https://www.facebook.com/events/583522465431252/

Why do we need the Equality Parade?

For eighteen years now, the Equality Parade has been present on the streets of Warsaw. It is the largest event promoting equality, freedom, and diversity in Poland. Last year almost 50,000 people celebrated together and we hope to see even more of you this year. Even though it’s inspired by gay pride marches in the United States and Western Europe, it has a deeper meaning in the Polish reality. The idea behind our gathering is the promotion of freedom, equality, and tolerance. We’d like to emphasise the diversity among minorities and other excluded groups fighting for their rights. 

Who are we?

The main organiser is the Volunteers of Equality Foundation with almost 50 members. The volunteers sacrifice their time to making this event safe, beautiful, and colourful. We have a clear and specific vision which we are implementing with the help of Supporting Organisations. 

Why are we fundraising?

The previous fundraiser demonstrated the need of our community to collectively organise the Equality Parade. The former method of financing allowed for only partial implementation of the ideas we’ve had. Because of the fundraiser, we were able to organise history’s biggest Equality Parade with numerous attractions for its participants and a free of charge post-march party. Let’s do it again this year! 

We want the Equality Parade to be our combined effort so let’s build it together. Each contribution is very meaningful. By donating even a small amount you become a co-organiser and have an influence over the effect. 

Together let’s organise a celebration of equality and mutual respect. We hope this Equality Parade will be the most impressive of all so we can show Poland, Europe, the world, and each other what we can do when we combine our efforts. 


What will the funds go to?

We want this year's Parade to be the biggest one yet. It will be accompanied by extraordinary events, such as the 3rd open and day-long picnic of pro-equality organizations in Warsaw's city center - the gathering will turn into a marvelous after-party in the evening. We would love for everyone taking part in the march to have fun with us after our walk has ended. That is why we need more funds than ever before.Support our fundraiser and then - join the fun! The planned expenses include:

18.000ZŁ - a platform, a driver and the march's promotion
10.000ZŁ -  sound equipment and artists for picnic
20.000ZŁ - The Equality Campus (tents for NGOs and our partners, a play zone for kids)
10.000ZŁ - the essentials for all participants' comfort (additional Toi Tois, water to drink, safety bars etc.)
15.000ZŁ - printing (guides, T-shirts, banners, IDs)
10.000ZŁ - security
12.000ZŁ - production and shipping of the fundraiser prizes
7.000ZŁ - accounting service

If we manage to raise more money...

thanks to your help, this year's Parade will be a more beautiful, interesting and safe event than we could possibly imagine. Additional funds will enable us to, above all, provide even better security for the occasion. The safety of the Parade's participants is our top priority. We will also enhance the quality of many attractions, e. g. build a larger stage, or organize new ones, such as a photobooth or free goodies (flags, fluo sticks etc.) for our participants. What if we don't reach our fundraiser's goal?

If the sum we collect is less than we planned, 

we'll still organize a colorful and vivacious celebration of equality! Regardless of the money, we will do our best for this year's Parade to be the biggest and best one in history. However, we will have to resign tons of awesome ideas and we will not be able to provide as much entertainment during and after the march as we intend to. 

The greatness of this year's Parade is up to you! We're counting on your support!

Huge thanks to Bartek Staszewski and Sławek Wodzyński for creating our promo!

Słowa wsparcia

Twoje słowa mają moc pomagania! Wpłać darowiznę i przekaż kilka słów wsparcia 🤲


  • Anonimowy Darczyńca - awatar

    Anonimowy Darczyńca

    07.06.2019
    07.06.2019

    dzięki za to co robicie!

    • Parada Równości - awatar

      Parada Równości - Organizator zbiórki

      13.06.2019
      13.06.2019

      WIELKIE LOVE <3

  • Anna Sośnierz - awatar

    Anna Sośnierz

    04.06.2019
    04.06.2019

    Do zobaczenia na paradzie 🌈😁❤️

    • Parada Równości - awatar

      Parada Równości - Organizator zbiórki

      04.06.2019
      04.06.2019

      do zobaczenia w sobotę! 🏳️‍🌈❤️

  • Andrew Carter - awatar

    Andrew Carter

    03.06.2019
    03.06.2019

    Good luck!!!! Well needed event!

    • Parada Równości - awatar

      Parada Równości - Organizator zbiórki

      04.06.2019
      04.06.2019

      thank you! 🏳️‍🌈❤️🏳️‍🌈

  • Tomasz Kołodziejczyk - awatar

    Tomasz Kołodziejczyk

    03.06.2019
    03.06.2019

    Do zobaczenia w sobotę!!!

    • Parada Równości - awatar

      Parada Równości - Organizator zbiórki

      04.06.2019
      04.06.2019

      do zobaczenia już niedługo! 🏳️‍🌈❤️

  • malga kubiak - awatar

    malga kubiak

    03.06.2019
    03.06.2019

    take a walk on the wild side

    • Parada Równości - awatar

      Parada Równości - Organizator zbiórki

      03.06.2019
      03.06.2019

      Dziękujemy <3 Do zobaczenia on the wild side ;)

43 631 zł  z 40 000 zł (Cel)
Wpłaciło 769 osób
Zbiórka zakończonaUdostępnij
 

Wpłaty: 769

Ewa Sumowska - awatar
Ewa Sumowska
50
Paulina Burzyńska - awatar
Paulina Burzyńska
20
Agata - awatar
Agata
20
Vogule Poland - awatar
Vogule Poland
1 000
Magdalena Danielewska - awatar
Magdalena Danielewska
2
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
20
Wojtek - awatar
Wojtek
50
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
40
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
200
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
20

Uważasz, że ta zbiórka zawiera niedozwolone treści ? Napisz do nas

Załóż swoją pierwszą zbiórkę

Zbieraj pieniądze na to, czego
najbardziej potrzebujesz już dziś!

Jak założyć zbiórkę na Pomagam.pl

Pomagam.pl to największy i najpopularniejszy w Polsce serwis do tworzenia internetowych zbiórek pieniędzy. To narzędzie, które umożliwia każdemu i całkowicie za darmo założenie zbiórki w kilka chwil.

Dzięki Pomagam.pl w łatwy i bezpieczny sposób zbierzesz fundusze na to, co dla Ciebie ważne m.in. pokrycie kosztów leczenia, wsparcie bliskich w trudnych chwilach i na inicjatywy bliskie Twojemu sercu.

Krok 1:Chcesz założyć zbiórkę, ale nie wiesz od czego zacząć? Nie martw się! Obejrzyj krótki film poniżej, który tłumaczy, jak działa Pomagam.pl.

Krok 2:Zbiórkę na Pomagam.pl przygotowujesz i publikujesz samodzielnie. Nie przejmuj się - założenie zbiórki trwa dosłownie kilka chwil i jest prostsze, niż myślisz. Sprawdź poniższy poradnik.

W momencie tworzenia zbiorki możesz wybrać, czy chcesz ją prowadzić samodzielnie czy ze wsparciem Pomagam.pl. Pierwsza opcja jest całkowicie darmowa. Jeśli natomiast zdecydujesz się na promowanie zbiórki z naszym wsparciem, będziemy przypominać o Twojej zbiórce i zachęcać do wpłat osoby, które ostatnio odwiedziły stronę Twojej zbiórki (tzw. retargeting).

W tym celu będziemy wyświetlać Twoją zbiórkę zarówno na stronie głównej Pomagam.pl jak i w reklamach internetowych. Zwiększa to szanse na to, że więcej odwiedzających Twoją zbiórkę osób zdecyduje się ostatecznie na wpłatę lub udostępnienie zbiórki. W zamian za to dodatkowe, nieobowiązkowe wsparcie w promocji od każdej wpłaty potrącimy automatycznie 12%.

Krok 3:Twoja zbiórka jest gotowa, czas zacząć działać! Nikt nie wypromuje Twojej zbiórki tak jak Ty, dlatego pamiętaj, żeby udostępniać ją we wszystkich mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn czy YouTube i TikTok. Zacznij od rodziny i przyjaciół - poproś ich o udostępnienie i zachęć do wpłat. Wyślij znajomym linka do zbiórki z krótkim opisem na Messengerze, SMSem lub mailowo. Następnie skontaktuj się z lokalnymi mediami z prośbą o publikację Twojej zbiórki oraz zaangażuj w promocję okoliczne organizacje społeczne, władze samorządowe, instytucje oraz osoby znane w Twojej okolicy.

Pamiętaj, im więcej osób dowie się o Twojej zbiórce, tym większa szansa na osiągniecie celu! Więcej porad znajdziesz w ebooku, jak założyć i prowadzić skuteczną zbiórkę. Znajdziesz go w swoim panelu zarządzania zbiórką po jej stworzeniu. Sprawdź również naszego bloga, w którym dzielimy się praktycznymi poradami i wskazówkami.

Krok 4:Wszystkie osoby odwiedzające Twoją zbiórkę mogą szybko i bezpiecznie wpłacać na nią pieniądze, np. przy użyciu przelewów internetowych, kart kredytowych, tradycyjnych przelewów bankowych, a nawet na poczcie! Wpłaty księgują się natychmiast. Wszyscy widzą, jaką kwotę udało się już zebrać i mogą zapraszać do zbiórki kolejne osoby.

Krok 5:Pieniądze ze zbiórki możesz wypłacać na konto bankowe w każdej chwili i tak często, jak chcesz. Wypłata pieniędzy trwa na ogół 3 dni robocze. Wypłata nie spowoduje zmiany stanu licznika wpłat na stronie Twojej zbiórki. Możesz dalej zbierać pieniądze, a zbiórka będzie trwać aż do momentu, gdy zdecydujesz się ją zamknąć.

Prawda, że proste? To właśnie dlatego dziesiątki tysięcy osób prowadzi już swoje zbiórki na Pomagam.pl. Nie czekaj. Dołącz do nich teraz! Aby założyć zbiórkę, kliknij tutaj lub w przycisk poniżej:

Pomagam.pl wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej

Zamknij