Zbiórka Poległam przy rachunkach... - miniaturka zdjęcia

Poległam przy rachunkach...

Zbiórka Poległam przy rachunkach... - zdjęcie główne

Poległam przy rachunkach...

2 605 zł z 3 000 zł (Cel)
Wpłaciło 80 osób
Wpłać teraz
 
Sylwia Ziółkowska - awatar

Sylwia Ziółkowska

Organizator zbiórki

Witam. Mam na imię Sylwia i od 2lat samotnie wychowuje 2.5 roczną córkę, Amelię.  Rok temu z mieszkania w którym obecnie mieszkamy wyprowadzili sie moi Rodzice - mama dostała mieszanie po świętej pamięci Babci. Ja z Córką zostałam sama w 3 pokojowym mieszaniu w starej kamienicy z prywatnym właścicielem. Musiałam starać się opłacać to co najważniejsze... prąd, gaz, telefon. Niestety cena "wynajmu" to ok 900 zl na które nie było i nie jest mnie stać. Starałam sie o mieszanie z miasta - dostałam odmowe. Dogadałam się z właścicielem i czekam na sądową eksmisje co za tym idzie przydział lokalu z zasobów miasta. 

Przez jakiś czas radziłam sobie w miarę dobrze. Starczyło mi na prawie wszystko. Az przyszła zima...

W naszej kamienicy nie ma centralnego. Żeby w zime ogrzać mieszaknie musimy grzać w pokojach piecykami na prąd, a w kuchni piekarnikiem, żeby umyć sie w cieplej wodzie trzeba włączyć bojler - na prąd. I niestety tu zaczyna sie nasz problem. Cała zime a nawet troche wiosny piecyki były cały włączone, a rachunek mnie zwyczjanie przerósł.  Jakoś udawało mi sie w miare opłacać ale z czasem saldo zaczęło rosnąć. Nie zdążyłam spłacić jednego a juz wystawiana była kolejna faktura. 

Kłopoty zaczęły sie tez kiedy ojciec mojej córki przestał płacić alimenty na dziecko. Od sierpnia 2018 dał na corke 400zl. Ale z pomocą rodziców dałam rade zapewnić córce wszystko czego potrzebuje- ubrania, leki, jedzenie. Raz nawet Mama opłaciła mi rachunek za prąd na kwote ok 500zl. Jednak teraz saldo do zapłacenia wynosi ponad 1200zl. A ja zwyczajnie nie mam skąd wziąć tych pieniedzy. 

Od kilku miesięcy nie opłaciłam tez racunku za telefon i internet co poskutkowało odłączeniem jednego i drugiego, musialam kupić nowy starer żeby mieć kontakt z kim kolwiek i od czasu do czasu dać Amelce obejrzeć "jej przyjaciółke Peppe i owce Suzi". 

Pobieram 500plus, a od dwóch miesięcy  dostajemy z Funduszu Alimentacyjnego 500zl w ramach alimentów które powinien płacić ojciec Amelki. Do lutego pracowałam w sklepie jako Doradca Klienta na 3/4 etatu i zarabiałam ok 1200zl. Przeniosłam się do innej firmy i do poczatku czerwca pracowalam na 1/2 etatu za nie cale 1000zl. W tym momencie niestety nie pracuje, z różnych powodów.  Szukam pracy caly czas takiej, w której będzie mi łatwiej pogodzić opieke nad córką z właśnie etatem. Mam nadzieję, że nie długo to się zmieni bo chodzę na rozmowy o prace i jestem dobrej myśli.

Mimo tych zawirowań w naszym życiu nie tracimy razem z Amelią "twarzy". Cieszymy sie i śmiejemy z najmniejszych rzeczy.

Wiem, że prosze o wiele, ale chciałabym wyprostować wszystkie rachunki mieć troche w końcu saldo prądu na plus a nie na minus. 

Wiem, że są ludzie w wiekszych tarapatach, ale wiem też, że ta społeczność jest na tyle duża i na tyle pomocna, że kademu uda się w najmniejszym stopniu pomóc.  

Razem z córką będę bardzo wdzieczna za każdą pomoc, która w tym momencie znaczy dla nas wiecej niż 1000słów, za wsparcie w postaciu kilku złotówek i za cień nadziei że nasze kłopoty finansowe się niedługo skończa. 

Wszystkim i każdemu z osobna poprostu DZIĘKUJEMY.  

Wybierz kwotę


20 
50 
100 
200 
1 000 
Inna
Wpłać teraz
 Bezpieczne płatności online

Aktualizacje


  • Sylwia Ziółkowska - awatar

    Sylwia Ziółkowska

    27.09.19
    27.09.19

    Hej! Dziekuje Wam wszystkim za wspracie ! Nie spodziewałam sie ze uda nam sie uzbierac tyle pieniędzy... Mamy ogarniety prad (mniej wiecej- po woli zaczyna sie okres grzewczy u nas...:() intrnet jako tako tez sie udalo ! :) Pozwole sobie zwiekszyc kwote zbiorki... jesli ktos jeszcze chcialby pomoc nam zalatac dziure w budzecie... wiem ze sa ludzie w wiekszej potrzebie niz nasze jednak niektore zbiorki pokazaly ze kazda potrzeba i kazda osoba sie liczy :) Chcialabym tez prosic Was o inna pomoc... szukam dodatkowej pracy jednak w bardzo ograniczonym czasie bo okld pon do piatku w godz 8.30-12.30 co dwa tygodnie... jesli ktos z Warszawy slyszalby o jakiejs pracy to prosze o informacje. Bede mega wdzieczna za kazda wskazowke. Trzymjacie sie. Pozdrawiamy Was cieplo ❤❤

Komentarze


  • Anonimowy Darczyńca - awatar

    Anonimowy Darczyńca

    25.09.19
    25.09.19

    Będzie dobrze! I ja cały czas spłacam zobowiązania ale daję radę :) Tobie też się uda! Nie łam się Odważna Dziewczyno :)

    • Sylwia Ziółkowska - awatar

      Sylwia Ziółkowska - Organizator zbiórki

      26.09.19
      26.09.19

      Dziekuje :) mam nadzieje ze jakos to bedzie ostatnio znow wszystko leci w dol... no ale co ma byc to bedzie. Jeszcze taz dziekuje za wsparcie!

  • Anonimowy Darczyńca - awatar

    Anonimowy Darczyńca

    03.09.19
    03.09.19

    Byłam w podobnej sytuacji, pomogła mi wtedy moja Ciocia. Wam dziewczyny też się uda, trzymajcie się i do przodu :) Będzie dobrze.

    • Sylwia Ziółkowska - awatar

      Sylwia Ziółkowska - Organizator zbiórki

      07.09.19
      07.09.19

      Malymi krokami - miedzy innymi dzieki tej zbiorce jest u nas o niebo lepiej! Dziekuje!

  • Mirela Urbańska - awatar

    Mirela Urbańska

    01.09.19
    01.09.19

    Powodzenia

    • Sylwia Ziółkowska - awatar

      Sylwia Ziółkowska - Organizator zbiórki

      07.09.19
      07.09.19

      Dziekujemy :)

  • wykop - awatar

    wykop

    21.08.19
    21.08.19

    powodzenia

  • Igaa - awatar

    Igaa

    20.08.19
    20.08.19

    Na Peppę :-)

    • Sylwia Ziółkowska - awatar

      Sylwia Ziółkowska - Organizator zbiórki

      20.08.19
      20.08.19

      Dziekuje bardzo w imieniu Amelki ❤

2 605 zł z 3 000 zł (Cel)
Wpłaciło 80 osób
Wpłać teraz
 
Sylwia Ziółkowska - awatar

Sylwia Ziółkowska

Organizator zbiórki

Zadaj pytanie

Wpłaty: 80

Brydzia Monia Tosia Marta - awatar
Brydzia Monia Tosia Marta
10
Łukasz - awatar
Łukasz
10
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
20
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
10
Diana Stępień - awatar
Diana Stępień
20
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
20
Ola :) - awatar
Ola :)
20
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
50
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
50
Anonimowy Darczyńca - awatar
Anonimowy Darczyńca
40

Uważasz, że ta zbiórka zawiera niedozwolone treści ? Napisz do nas

Stwórz swoją
pierwszą zbiórkę

Nie czekaj, weź sprawy w
swoje ręce teraz!

Jak założyć zbiórkę na Pomagam.pl

Pomagam.pl to największy i najpopularniejszy w Polsce serwis do tworzenia internetowych zbiórek pieniężnych. Dzięki Pomagam. pl w łatwy i bezpieczny sposób zbierzesz pieniądze na dowolny cel, np. pokrycie kosztów leczenia, wsparcie znajomych i rodziny w ciężkich chwilach, realizację projektów społecznych, kulturalnych i biznesowych albo spełnianie marzeń.

Krok 1:Obejrzyj krótki film poniżej, który tłumaczy, jak działa Pomagam.pl.

Krok 2:Zbiórkę na Pomagam.pl przygotowujesz i publikujesz samodzielnie. Nie przejmuj się - założenie zbiórki trwa dosłownie kilka chwil i jest prostsze, niż myślisz (zobacz krótki film poniżej).

Krok 3:Dla swojej zbiórki wybierasz adres internetowy, pod którym będzie ona dostępna dla każdego, np. pomagam.pl/nazwazbiorki. Zbieranie pieniędzy polega na zapraszaniu jak największej liczby osób do odwiedzenia tej strony. Pomagam.pl pozwala automatycznie rozesłać zaproszenia e-mailowe, udostępnić zbiórkę na Facebooku, Twitterze itd. Od razu możesz przyjmować wpłaty. Konto do wypłat wskażesz później.

Krok 4:Wszystkie osoby odwiedzające Twoją zbiórkę mogą szybko i bezpiecznie wpłacać na nią pieniądze, np. przy użyciu przelewów internetowych, kart kredytowych, tradycyjnych przelewów bankowych, a nawet na poczcie! Wpłaty księgują się natychmiast. Wszyscy widzą, jaką kwotę udało się już zebrać, i mogą zapraszać do zbiórki kolejne osoby. Dzięki Pomagam.pl udostępnianie zbiórki na Facebooku, Twitterze lub e-mailowo jest niezwykle proste. Zbiórkę odwiedzają i udostępniają kolejne osoby i tak tworzy się efekt kuli śnieżnej.

Krok 5:Pieniądze ze zbiórki możesz wypłacać na konto bankowe w każdej chwili i tak często, jak chcesz. Wypłata pieniędzy trwa na ogół 1 dzień roboczy. Wypłata nie spowoduje zmiany stanu licznika wpłat na stronie Twojej zbiórki. Możesz dalej zbierać pieniądze, a zbiórka będzie trwać aż do momentu, gdy zdecydujesz się ją zamknąć.

Za darmo:Zbiórki opublikowane w dniach 15 kwietnia - 30 września zwolnione są z wszelkich opłat! Pomagam.pl pokrywa wszelkie koszty prowadzenia Twojej zbiórki (w tym także opłaty naliczane przez operatorów płatności). 100% zebranej kwoty trafia do Ciebie. #zostanwdomu

Prawda, że proste? To właśnie dlatego dziesiątki tysięcy osób prowadzi już swoje zbiórki na Pomagam.pl. Nie czekaj. Dołącz do nich teraz! Aby założyć zbiórkę, kliknij tutaj lub w przycisk poniżej:

Pomagam.pl wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej

Zamknij