Kacper Zagert - awatar

Kacper Zagert

Organizator zbiórki

Wstęp

Na samym wstępie pragnę zaznaczyć, że zbiórka dotyczy tylko i wyłącznie pomocy w zakresie zakupu sprzętu, dzięki któremu możliwe będzie spełnienie zarówno naszych jak i naszych klientów - marzeń.

Chcemy wejść na rynek oferując nie tylko sprzęt, bo to może zrobić każdy, ale oferując pomoc, pełną dowolność, wsparcie w zakresie twórczości i wyobraźni naszych klientów. Nie zawsze potrzeba dużą ilość sprzętów (dla przykładu oświetlenie), bo co po nich, jeśli ktoś kontaktuje się z firmą w sprawie wydarzenie, które chce stworzyć, a oni mówią o, to kosztuje tyle, tyle i tyle, a rozmowa zbytnio się nie klei. Jest to nasz pasja, która rozwija się już od długich lat szkolnych. Przynajmniej w naszej okolicy, brakuje wydarzeń społecznych. Dlaczego? "Bo ludziom się nie chce", "Bo nie ma pieniędzy". Z takiego czegoś trzeba czerpać radość i przyjemność, a nie męczyć się i cierpieć. Firma musi oferować "to coś" :)

Sprzęt na który zbieramy pieniądze pozwoli nam sprawnie obsłużyć nawet duże wydarzenia. Scena - na niej odbywać się będą prawdopodobnie główne przedstawienia. Nagłośnienie - uniwersalne, odpowiednie zarówno na zewnątrz jak i do wewnątrz. Zapewnia pełne pokrycie nawet do 1000 osób. Atrakcje dmuchane - to dzięki nim nasi najmłodsi uczestnicy znajdą się w prawdziwym raju!


Opis projektu

Początki

Początki były trudne. Nie można temu zaprzeczyć, jednak gdy wykonuje się coś z pasją, każda przeciwność losu przemija.

Na początku były wszystkie możliwe wydarzenia w szkole, nie tylko te które narzucał dyrektor, ale przede wszystkim te, które organizowaliśmy sami z pomocą jednego nauczyciela.

Przerwy spędzone w sali i wspólne rzucanie pomysłami z których na początku nic nie wynikało.

A każde wydarzenie, mniej lub bardziej uda, cieszyło tak samo.

Cel jest jeden - uśmiech.

Nie zawsze jest i nie zawsze będzie to łatwe do uzyskania, ale zawsze będzie to najważniejsze, czyli uśmiech i radość każdego kto na to patrzy i w tym uczestniczy.

Po co robić coś z przymusu lub tylko dlatego, że jest określone mianem "pracy"? Róbmy wszystko tak, aby potem niczego nie żałować, a każda wykonana rzecz, była jak najlepszej jakości.

Jest to naszym niezmiennym celem.

Nie posiadamy firmy, ani sprzętu, więc nie jesteśmy wstanie dostarczyć zdjęć i filmów z naszej pracy, dlatego dodaję chociaż fragmenty tego co już wykonaliśmy.

Nie możemy liczyć na wsparcie Państwa, ponieważ wymagają rzeczy, jakich nie jesteśmy w stanie spełnić, a odkładanie tego na coraz to późniejszy termin nie ma najmniejszego sensu. Chcemy pomagać i tworzyć już teraz! A przecież jesteśmy tylko studentami :)

Nie oczekujemy, a nawet nie chcemy przyjść na gotowca, bo nie o to w tym chodzi. Zanim wszystko będzie tak jak wygląda teraz w głowie i na papierze minie jeszcze kilka, może kilkanaście lat. Ale zleci bardzo szybko, a szczęśliwi czasu nie liczą.

Za każdą pomoc i wsparcie serdecznie dziękujemy!

Razem wspieramy bieg charytatywny.


Dlaczego akurat my?

Głównymi zaletami naszego projektu jest pełna modyfikowalność. Zapewniamy nie tylko nagłośnienie, oświetlenie i scenę, ale także szereg innych atrakcji do urozmaicenia każdego wydarzenia. Organizator może liczyć na wsparcie przy wyborze atrakcji, a także pełną obsługę podczas wydarzenia. Wasz projekt - Nasza obsługa. 

Już nie ma potrzeby, żebyś sam szukał wszystkich atrakcji - teraz możesz wybrać wszystkie atrakcje w jednej firmie.


Cel projektu

Może zacznijmy od celów naszej wymarzonej firmy. Mianowicie chcemy początkowo dysponować niedużą sceną kładąc nacisk na mobilność, nagłośnieniem, które sprawdzi się zarówno w plenerze jak i w budynkach, w ofercie chcemy posiadać również średnią zjeżdżalnię dmuchaną dla młodszych uczestników wydarzeń, a także potrzebne osprzęty typu ławki czy namiot. Zapewnić chcemy także oświetlenie każdego wydarzenia najlepiej jak to możliwe z zastosowaniem świetnych urządzeń. Oczywiście, aby zapewnić możliwość dostosowania do różnych wydarzeń, podesty sceniczne będą na regulowanych nogach co umożliwi przekształcenie sceny w chociażby wybieg dla modelek. Firma będzie rozwijać się z imprezy na imprezę, a swoim klientom oprócz profesjonalnej obsługi chcemy zagwarantować także pomoc w organizacji.

Celem zbiórki jest zebranie środków potrzebnych na zakup sprzętów oraz potrzebnych materiałów. Wstępnie dysponujemy już całkiem sporym zasobem nagłośnienia, jednak do rozpoczęcia brakuje jeszcze bardzo dużo. 

Chcielibyśmy wykonywać to z wielką pasją i zaangażowaniem. Swoje zainteresowanie właśnie taką branżą budowaliśmy przez wiele lat, począwszy już od szkoły podstawowej. 


Sprzęt potrzebny do realizacji:

  • 2 kolumny typu Satelita firmy POL-AUDIO. (12 596 zł)
  • 6 kolumn basowych firmy POL-AUDIO (17 562 zł)
  • Wzmacniacze mocy
    2szt T.Amp TA2400 - 3000 zł
    2szt Behringer iNuke 6000 - 3598 zł

  • Osprzęt (mikrofony bezprzewodowe, przewodowe, diboxy, stageboxy, statywy itp) - około 3000zł

  • Scena 6x4 m (w tym podesty sceniczne, konstrukcja i zadaszenie) - 62 000 zł

  • Atrakcje dmuchane - zjeżdżalnia 16 000 zł, basen z kulami 8 000 zł

  • Oświetlenie sceniczne - (głowy ruchome, led bary, par) - 5 000 zł

  • Okablowanie - około 1000zł

Łączny koszt ponad 130 tysięcy złotych.

Oczywiście z uwagi na nasze zainteresowania i pasje posiadamy już pewną ilość sprzętu, która bez wątpienia się przyda i zostanie wykorzystana m.in. monitory sceniczne, konsoleta audio, czy pewna część okablowania.

Naszym celem podstawowym jest zebranie pieniędzy na scenę oraz atrakcje dmuchane. 

Dlaczego crowdfunding? 

Jako, że jesteśmy grupą studentów dziennych nie możemy liczyć na dofinansowania. Rynek dla tego typu działalności jest nieubłagany i liczy się czas na rynku oraz doświadczenie i zrealizowane projekty, dlatego też chcielibyśmy zacząć jak najwcześniej to możliwe, żeby stopniowo rozbudowywać nasz zasób sprzętów przez co będziemy mogli oferować coraz więcej możliwości na organizację wydarzeń. 

Nagrody

Na takim etapie nie mamy pojęcia czym moglibyśmy nagrodzić każdego darczyńcę i osoby które chciałyby nas wesprzeć, ale mimo to zebraliśmy kilka rzeczy, które jesteśmy w stanie dać od siebie. 

Począwszy od tego co możemy zaoferować jako każda osoba z osobna, kończąc na tym co będzie w stanie zaoferować nasza firma.


O autorze / Zespół

Nasz zespół póki co składa się z 4 osób. Jesteśmy zgraną paczką, która zna się już bardzo długo i wspólnie chcielibyśmy osiągnąć wymarzony cel. 

  • Kacper - realizacja oświetlenia, obsługa techniczna, pomoc organizacyjna
  • Krzysztof - złota rączka, obsługa sceny, atrakcji oraz gości
  • Kuba - realizacja nagłośnienia oraz obsługa techniczna
  • Zosia - logistyka i planowanie, opieka nad atrakcjami oraz wsparcie organizacyjne

Krzysztof i Kacper - znamy się już 12 lat począwszy od podstawówki, aż do studiów. Naszą przygodę z eventami rozpoczęliśmy już w szkole podstawowej dołączając do SU i zajmując główną rolę na każdym apelu, dyskotece oraz innego typu imprezach szkolnych. Po szkole postanowiliśmy zajmować się imprezami okolicznościowymi. 


Do naszego zespołu dołączyła później Zosia, dziewczyna, która uwielbia tworzyć plany, ustawienia i do każdego projektu podchodzi inaczej. Pomagała nam głównie w rozplanowaniu tego, co powinno stać w jakim miejscu, żeby wyglądało schludnie i jak najlepiej było odbierane przez resztę społeczności.


Ryzyko


Największym ryzykiem jakie sięga nas i nasz projekt jest czas. Jesteśmy świadomi tego, że na każdą górę trzeba wchodzić z samego dołu, aż dotrze się do upragnionego celu. Ale wychodzimy z założenia, że jeśli robisz coś z pasją i robisz to dobrze to ktoś to w końcu doceni. Początkowo grupa docelowa to okoliczne wioski i gminy, gdzie nie ma dużych funduszy, a każdy chciałby pokazać swoją gminę z jak najlepszej strony.

Niestety nagrody, które dotyczą bezpośrednio usług oferowanych przez firmę będą mogły zostać zrealizowane dopiero po jej założeniu. 

Opóźnienia, jakie mogą wystąpić to czas na zakup sprzętu w możliwie dobrej cenie. Możliwe będzie, że firmy nie będą posiadały sprzętu od ręki i trzeba będzie poczekać na dostawę z magazynów lub od producenta. 

Wierzymy, że wszystko pójdzie po naszej myśli, jednak nie możemy pominąć faktu, że w niektórych miesiącach może zabraknąć klientów - wtedy trzeba będzie zastanowić się nad zmienioną reklamą lub nowościami w ofercie.

Jeśli wszystko potoczy się tak jak uważamy to firma rozpocznie działalność już w czerwcu!


Kacper Zagert - awatar

Kacper Zagert

Organizator zbiórki

Wpłaty - 0

Uważasz, że ta zbiórka zawiera niedozwolone treści ? Napisz do nas

Jak to działa?

1

Stwórz zbiórkę

Podaj kwotę, uzupełnij opis, gotowe!

2

Udostępnij

Zapraszaj do wsparcia zbiórki.

3

Zbierz pieniądze

Wykorzystaj najlepsze narzędzie w sieci.

Pomagam.pl wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej

Zamknij